کد خبر : 13042 / /
/

عکس بازیگران| اخبار بازیگران| بازیگران ایرانی| عکس بازیگران ایرانی| بازیگران معروف ایرانی

منوچهر هادی به تازگی عمل دیسک کمر انجام داده است.

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون ایران می باشد. از جمله سوابق هنری منوچهر هادی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه» (۱۳۸۶) و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» (۱۳۹۰) و من سالوادور نیستم (۱۳۹۴) اشاره کرد. منوچهر هادی همسر یکتا ناصر است. منوچهر هادی یک فرزند دختر دارد.  منوچهر هادی به تازگی عمل دیسک کمر انجام داده است.

منوچهر هادی

بیوگرافی منوچهر هادی

تولد: ۱۳۵۱

زمینه فعالیت منوچهر هادی: کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۱ تا کنون

همسر منوچهر هادی: یکتا ناصر

منوچهر هادی کیست؟

منوچهر هادی (زادهٔ ۱۳۵۱، تهران)، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون ایران است.

منوچهر هادی پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود.

منوچهر هادی

منوچهر هادی در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش به نام «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده دار بوده است.

منوچهر هادی در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش به نام «تلاطم» را ساخت

از جمله سوابق هنری منوچهر هادی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه» (۱۳۸۶) و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» (۱۳۹۰) و من سالوادور نیستم (۱۳۹۴) اشاره کرد.

منوچهر هادی چگونه با یکتا ناصر آشنا شد؟

منوچهر هادی و یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون، طی مراسمی به عقد یکدیگر درآمدند و یکی دیگر از زوج های سینمایی ایران را تشکیل دادند.

منوچهر هادی در رابطه با ازدواجش با یکتا ناصر در یک گفتگو بیان کرد: مهمترین اتفاق زندگی من در سال 1394، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند 1394 این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چرا که امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

 بازی، اسباب بازی ، کودک و نوزاد,سیسمونیهر چی واسه سیسمونی نیاز داری اینجا هستسفر و گردش,آژانس مسافرتی ، تور ها و جاذبه های گردشگریرزرو آنلاین ارزان ترین تور ترکیهبیتوتهاولین سفر زمستونی توی بهترین هتل

یکتا ناصر نیز در مورد ازدواجش با منوچهر هادی گفت:‌ روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم و حسم نسبت به این ازدواج، مثبت است. پایان سال 1394 و شروع سال 95 با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امید دارم همه چیز خوب پیش برود.

منوچهر هادی

 منوچهر هادی کارگردانی کدام فیلم ها را داشته؟

منوچهر هادی تا کنون ۵ فیلم سینمایی ساخته که به غیر از دنیای پر امید نویسندگی ۳ اثر دیگر را نیز خودش به عهده داشته است.

- من سالوادور نیستم (۱۳۹۴)

- قرنطینه (۱۳۸۶)

- یکی می‌خواد باهات حرف بزنه (۱۳۹۰)

- دنیای پرامید (۱۳۹۱)

- زندگی جای دیگری است (۱۳۹۲)

- فیلم های تلویزیونی منوچهر هادی

- آمین (۱۳۹۳)

- خوب، بد، زشت (۱۳۹۳)

- خداحافظ بچه (۱۳۹۱)

- تله‌فیلم

- تیاتر مردگان بی کفن و دفن (۱۳۹۴)

- ته خط (۱۳۹۳)

- پاپوش (۱۳۹۰)

- آخرین روز ماه (۱۳۸۹)

- کوچه محجوب (۱۳۸۵)

- فرصت‌های فردا (۱۳۸۵)

- تصادف (۱۳۸۵)

زندگی منوچهر هادی ؛ مرد ۳۵ میلیاردی سینما از ازدواج هنری تا تدارکات و کارگردانی (۳۱۳)

زندگی منوچهر هادی ؛ مرد ۳۵ میلیاردی سینما از ازدواج هنری تا تدارکات و کارگردانی (۳۱۳)چهره ها

منوچهر هادی کارگردان سریال دل که به تازگی جزئیاتی از زندگی شخصی وی در برنامه دورهمی مهران مدیری پخش شده همسر یکتا ناصر بازیگر معروف کشورمان می باشد.

منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان موفق سینمای ایران که تا کنون فیلم ها و سریال های از وی با فروش میلیاردی پخش شده است به تازگی سریال دل را برای شبکه نمایش خانگی آماده کرده است. با وجود انتقادها به سریال دل این مجموعه نمایش خانگی با استقبال بی نظیری روبرو شده است. در این مطلب مروری داریم بر زندگی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر و فعالیت های وی در عرصه سینما و تلویزیون ایران با پرشین وی همراه شوید.

زندگی منوچهر هادی

منوچهر هادی متولد ۱۳۵۱در تهران است. وی درسال ۱۳۶۳ در جنگ ایران و عراق پدرش را ازدست داد و پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون ‌بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود.

در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش، “تلاطم” را ساخت و در همین ‌سال موفق شد ۴تله فیلم دیگر با نام های “آخرین روز ماه”، “تصادف”، “فرصت های فردا” و “کوچه محجوب” را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن ها را نیز عهده دار بوده است.از جمله سوابق هنری وی می توان به کارگردانی فیلم هایی نظیر “قرنطینه”(۱۳۸۶)، “یکی می خواد باهات حرف بزنه”(۱۳۹۰)، اشاره کرد.

نحوه آشنایی و ازدواج منوچهر هادی و یکتا ناصر

ما حین همکاری مداوم در سه فیلم مختلف با هم آشنا شدیم و همین آشنایی ازدواجمان را رقم زد. در این رابطه منوچهر هادی ابراز داشت:مهمترین اتفاق زندگی من در سال ۹۴، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه ۲۰ اسفند این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چرا که امید من در زندگی با این کار بیشتر شد. وی مهریه همسرش یکتا ناصر را ۵ سکه اعلام کرده است. این زوج دختری سه ساله به نام سوفیا دارند.

منوچهر هادی

زندگی منوچهر هادی و ورود وی به عرصه فیلمسازی

البته امروز در رسانه‌ها و اینترنت از تجربیات هادی در جایگاه مدیر تدارکات یا دستیار چیزی به چشمتان نمی‌خورد. او اولین فیلم خود «تلاطم» را در سال ۸۵ ساخت و ظرف مدت کوتاهی بعد از تجربه اولین فیلمش، چهار تله فیلم دیگر ساخت و خیلی زود جای پای خود را محکم کرد. اولین فیلمی که نام او را بر سر زبان‌ها انداخت، «یکی می‌خواد اهات حرف بزنه» بود.

فیلمی که برخلاف عموم تجربه‌های بعدی هادی، یک فیلم اجتماعی و جدی بود و البته تنها فیلم او که در جشنواره فجر و سینمای رسمی مورد توجه منتقدان قرار گرفت و حتی در بخش رقابتی جشنواره هم حضوری پررنگ داشت.

او دو فیلم سینمایی بعدی خود «زندگی پر امید» و «زندگی جای دیگریست» را هم با همین متد سینمای اجتماعی ساخت، اما به محض اینکه به‌عنوان یک کارگردان شناخته و جدی گرفته شد، مسیر خود را تغییر داد و به ساخت کمدی‌های پرفروش و یا درام‌های عاشقانه پربازیگر و همه‌گیر روی آورد.

«من سالوادور نیستم» اولین فیلم مطرح اوست که توانست در زمان اکران خود همه رکورد‌های فروش را جابه‌جا کند. این فیلم که در نوروز ۹۵ اکران شد، توانست با رکورد بیش از ۱۴ میلیارد، پرفروش‌ترین فیلم سال شود و این آغاز شکل‌گرفتن منوچهر هادی نوی و جدید بود.

به سمت دستیاری

منوچهر هادی وقتی با سینما دم خور شد و چم وخم کار را یاد گرفت، به کمترین ها قانع نبود و خیلی زود از مدیریت تدارکات، تبدیل به دستیار کارگردان شد. حتی در این جایگاه هم سعی کرد کنار کارگردان های کاربلدی همچون اصغر فرهادی در «چهارشنبه سوری» و کیانوش عیاری در «هزاران چشم» بایستد.

علاقه او به کارگردانی باعث شد در کلاس های فیلم نامه نویسی بهروز افخمی و کارگاه های فریدون جیرانی شرکت کند تا دانشش از سینما در حد آموخته های تجربی نماند.

زندگی منوچهر هادی ؛ مرد ۳۵ میلیاردی سینما از ازدواج هنری تا تدارکات و کارگردانی (313)منوچهر هادی و همسرش

روی صندلی کارگردانی

وقتی انگیزه و اراده باشد، خیلی زود نتیجه حاصل می شود. منوچهر هادی سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش را کارگردانی کرد: «تلاطم» . این تله فیلم اگرچه از نظر کیفی اثری متوسط است اما برای هادی جهشی بزرگ به حساب می آید. او به جای غره شدن برای اولین تجربه کارگردانی، بلافاصله سراغ فیلم های بعدی رفت و چهار تله پشت سر هم ساخت: «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت های فردا» و «کوچه محجوب» .

سلام سینما

منوچهر هادی باز هم عطش پیشرفت داشت و در دایره تله فیلم نماند. به همین دلیل یک سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۶ اولین فیلم سینمایی خود با نام «قرنطینه» را کارگردانی کرد. او ساخت تله فیلم را هم رها نکرد و در خلال کار سینمایی، سراغ تلویزیون هم می رفت. «یکی می خواد باهات حرف بزنه»، «دنیای پرامید» (که ابتدا تله فیلم بود و تهیه کننده نسخه سینمایی آن را اکران کرد)، «زندگی جای دیگریست»، «من سالوادور نیستم»، «کارگر ساده نیازمندیم» و «آینه بغل» فیلم های سینمایی هادی هستند.

نکته جالب در کارنامه سینمایی او، همکاری با ستاره هایی چون رضا عطاران، محمدرضا گلزار، شهاب حسینی و حامد بهداد است. نکته دیگر، حضور متفاوت یکتا ناصر (همسر منوچهر هادی) در فیلم های اوست که حتی منجر به سیمرغ برای این بازیگر برای «یکی می خواد…» شده.

و البته تنوع موضوعی را هم در کارنامه هادی فراموش نکنیم؛ او علاوه بر فیلم های جدی، دو کمدی بفروش به ثبت رسانده است و می داند چطور مخاطب را به سالن ها بکشاند.

کارنامه سریالی

منوچهر هادی در زمینه ساخت سریال هم موفق عمل کرده است. ملودرام «خداحافظ بچه» که رمضان سال ۹۱ پخش شد و کمدی «خوب، بد، زشت» که نوروز سال ۹۳ روی آنتن رفت از سریال های پربیننده تلویزیون هستند. با این حال هیچ کدام به اندازه سریال شبکه نمایش خانگی «عاشقانه» دیده نشدند. منوچهر هادی این روزها مشغول ساخت سریال «پاهای بی قرار» برای پخش از شبکه پنج است.

آینه جادویی

حتماً به ساخته های منوچهر هادی ایراد وارد است اما حتماً او جزو بهترین کارگردان های کنونی سینماست که در عین نگه داشتن کیفیت، می تواند اثری بفروش بسازد.

ارزش کار او وقتی دوچندان می شود که گذشته اش را مرور کنیم و بدانیم منوچهر هادی برای رسیدن به این نقطه زحمت کشیده و نمی خواهد آن را آسان از دست بدهد: «من فکر می کنم توی بازار هم می رفتم شاید یک تاجر موفق می شدم، اگر فوتبالیست می شدم موفق می بودم. بعضی از آدم ها توی ژن شان سرگروهی هست. دلیل دیگر اعتماد به نفس و جسارتی است که باید درون آدم باشد. موقعیت ها هم مهم است.»

این بخش از گفته های هادی هم وجه دیگری از دلیل موفقیت او را عیان می کند: «به این موقعیت ایمان داشتم. از سال ۷۹ روی آینه خانه ام نوشته بودم سال ۸۵ اولین فیلمم را می سازم. سال ۸۵ اولین تله فیلمم را ساختم و سال ۸۶ اولین فیلم سینمایی ام را (قرنطینه). شش سال روی آینه خانه ام نوشته بودم منوچهر هادی: کارگردان!»

آدم های موفق روی هر پله که قرار می گیرند، به فکر پله بعدی هستند. آن ها در نهایت به سختی از وضعیت موجود محافظت می کنند که سودای پله های بعد را دارند: «اگر سینمای ایران ۱۰۰ طبقه باشد من الان طبقه یک هستم.

حتماً یکی دو سال دیگر که آینده خودم و خانواده ام را از نظر مالی تضمین کردم، مطمئن باشید یک سال روی یک فیلم نامه کار می کنم و سال بعدش آن را می سازم. به راحتی دوباره می شود اسکار گرفت، به راحتی می شود در جشنواره کن درخشید و من این کار را خواهم کرد.»

فرمول پولسازی هادی و آثارش

بی‌اغراق هوش اقتصادی منوچهر هادی در مواجهه با رسانه سینما، بالا است. خیلی از ایده‌هایی که امروز تضمین‌کننده فروش گیشه در سینمای کمدی هستند، را هادی به‌شکل جدی برای اولین‌بار‌ها مورد استفاده قرار داده است.

مثلا درباره «من سالوادور نیستم» ایده فیلمبرداری در خارج از ایران، آن برگ برنده است که بعدتر بار‌ها مورد استفاده قرار گرفت. فیلمبرداری در برزیل دو امکان مهم را به سینمای گیشه‌ای ایرا نشان داد: اول اینکه تماشاگر با تماشای فیلمی در برزیل، انگار شبیه به یک توریست، به برزیل سفر می‌کرد. طبیعت و شهر‌هایی را می‌دید که امکان دیدنش از نزدیک را ندارد و با جنبه‌های فرهنگی غریبه‌ای آشنا می‌شد که پیشتر برایش ممکن نبود.

در کنار این حضور زنان بی‌حجاب در فیلم (چه در پس زمینه هر پلان و چه در استفاده از بازیگران غیر ایرانی در نقش‌های فرعی داستان) جذابیتی مضاعف برای تماشاگر ایجاد می‌کرد.

در زمان اکران «سالوادور» عکس زن برزیلی بی‌حجاب روی پوستر همانقدر که حاشیه‌آفرین شد، البته به فروش فیلم کمک کرد. فیلم‌های پرفروش زیادی مانند «تگزاس ۱ و ۲»، «خانم یایا» و… از همین فرمول خارج شدن از ایران برای فروش بیشتر استفاده کردند و موفق هم شدند.

عامل پولساز دیگر استفاده از شوخی‌ها و تکه‌کلام‌های جنسی زیاد در فیلم‌ها بود. از همان «سالوادور» تا «آینه بغل» فیلم‌های هادی پر از شوخی‌های خط قرمزی عموما جنسی است که سالن سینما را از خنده حضار منفجر می‌کرد.

این هم عامل بسیار تاثیرگذاری در فروش فیلم‌های هادی بود. هرچند این شوخی‌ها همیشه در سینمای کمدی ایران وجود داشتند، اما استفاده بسیار زیاد و اشباع شده هادی از این شوخی‌ها و نزدیکی بیش از اندازه آن‌ها به خط قرمز‌ها دروازه جدیدی را به روی سینمای کمدی و گیشه‌ای باز کرد.

«رحمان ۱۴۰۰» قله اوج موفقیت استفاده از شوخی‌های مستهجن جنسی بود. به‌قدری که حتی صدای بسیاری از خانواده‌ها را که برای تماشای یک کمدی خانوادگی به سینما آمده بودند درآورد.

البته همینکه سالن سینما در سال ۹۷ با شوخی‌هایی منفجر شود که ده سال قبل جوک‌های خالی‌اش را در مسیج‌ها و پیامک‌هایش می‌شد یافت، یک ضعف فرهنگی بزرگ محسوب می‌شود و مایه اصلی تاسف است، اما هادی به‌خوبی توانست این ضعف و ایراد فرهنگی را بدل به بخش تولیدی اصلی کارخانه پولسازی خود کند.

تبلیغات حرفه‌ای مجازی و مانور زیاد تبلیغاتی روی آثار از مرحله تولیدشان با انتشار تصاویر بازیگران مطرح و یا فیلم‌هایی از پشت صحنه و کمپین‌های مجازی که برای این آثار تعریف می‌شود هم عامل سومی است که اصلا نباید آن‌را دست‌کم گرفت.

منوچهر هادی

به قول انگلیسی‌ها اگر هزار تومن سود از محصولتان درمی‌آورید باید نهصد تومنش را خرج تبلیغات کنید تا سوددهی واقعی هویدا شود.

این سه اصلی‌ ترین بازو‌های چرخه پولسازی هادی در سینمای ایران هستند. در کنار این‌ ها سواستفاد از موقعیت‌های سیاسی و تبدیل مسائل جدی به شوخ‌هایی منفعل و دم دستی، نمایش روابط مدرن و افسارگسیخته (نمونه خوبش کاراکتر هومن سیدی در سریال «عاشقانه» است) و پردازش کاراکتر‌هایی سوپر لاچکری با زندگی پر زرق و برق و استفاده از خانه‌ ها و ماشین‌ های لوکس و آن‌چنانی که مخاطب آرزوی داشتن آن‌ها را در سرش می‌پروراند، از جمله عوامل مهم دیگری بودند که کارخانه پولسازی سینمایی منوچهر هادی را پابرجاتر از پیش کردند.

در قسمت سوم دورهمی که روی آنتن شبکه نسیم رفته است و مدیری استندآپ خود را به موضوع ازدواج و زندگی زناشویی پرداخت. منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون مهمان دورهمی شد.

توانایی ساختن فیلم اجتماعی را ندارم

مدیری درباره افزایش سلیقه پرفروش شدن آثار گفت و هادی پاسخ داد: سه فیلم کمدی ساختم که دغدغه اجتماعی داشتم و مشکلات اجتماعی در آن‌ها مطرح شده است.

قطعا زمانی که به طنز از درد مردم حرف می‌زنید،  مخاطب بیشتری دارید. ساختن فیلم اجتماعی سخت است، اما می‌توانستم حتما این کار را انجام می‌دادم و واقعا توانایی ساخت فیلم اجتماعی را مانند سعید روستایی و اصغر فرهادی ندارم.

فرزند شهید بودن برایم افتخار است

اما مدیری برای اولین بار به پدر شهید منوچهر هادی اشاره کرد و هادی با شنیدن این حرف گریه کرد و گفت: افتخار می‌کنم، اما بیشتر افتخار می‌کنم که از این فرصت و موقعیت استفاده نکرده ام و افتخار می‌کنم فرزند شهید هستم و امیدوارم این لیاقت را داشته باشم. در میان پنج خواهر و چهار بردار، فرزند هفتم هستم. اگرموفقیتی نصیب من شده است به خاطر دعای خانواده و همسرم بوده است.

هادی درباره آشنایی با یکتا ناصر گفت: اولین بار سر فیلمبرداری همدیگر را دیدیم و همواره می‌دیدم که خانم ناصر مستعد هستند و از طرفی خیلی منظم بودند، اما فیلم‌های موفقی در کارنامه اش نداشت و این برای من سوال بود که خیلی کلیشه‌ای بود و چند روز گذشت این موضوع به ایشان گفتم و صادقانه از خانم ناصر خواستگاری کردم و ایشان هم قبول کردند، چهار ساله گذشته است و یک دختر دارم.

خاطره منوچهر هادی از دزدی که در کودکی کرده بود

اولین گفتگوی منوچهر هادی کارگردان سریال دل در برنامه «صحنه» رادیو تهران اتفاق افتاد و وی درباره واکنش و انتقاداتی که به سریال شده است، پاسخ داد. سریال«دل» به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شده و داستانی عاشقانه را دنبال می‌کند. منوچهر هادی که در ساخت سریال‌های عاشقانه موفقیت‌هایی را در کارنامه دارد این بار با سریالی پر بازیگر و لاکچری برای بار دوم به شبکه نمایش خانگی آمده است.

«دل» رویای مردم است!؟

گرایش فیلم سازان بخصوص در نمایش های خانگی به این همه تجملات و زرق و برق زندگی نشان از چیست؟ چرا زندگی قشر مرفه جامعه دغدغه ذهنی فیلم سازان شده است و در نهایت مروج زندگی های لوکس و عروسی های مجلل و ریخت و پاش های بی حساب و کتاب شده اند.

شاید همه این ها نشأت گرفته از فاصله طبقاتی کنونی، زندگی ماشینی و مدرن و به اصلاح غربی امروزی است که در آن سایه هایی از ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی به چشم نمی خورد.

تصویری از زندگی مردم را نشان می‌دهند که سبک زندگی آنها فرسنگ‌ها با زندگی اکثریت مردم فاصله دارد، آن هم در شرایطی که بیشتر مردم ما با سیلی صورتشان را سرخ نگاه داشته اند و بی شک این فیلم ها چیزی جزو دنیای از عقده برای مخاطبان به ارمغان نخواهد آورد.

اولین گفتگوی منوچهر هادی کارگردان سریال دل در برنامه «صحنه» رادیو تهران اتفاق افتاد و وی درباره انتقاداتی که به ریتم کند سریال گرفته می‌شود با ارائه توضیحاتی می گوید:« این سریال درباره روابط بین افراد است و یک سریال اکشن و حادثه ای نیست که ریتم تند داشته باشد و این به اقتضای قصه اتفاق می‌افتد. قصه دل درباره به هم خوردن یک عروسی و پایه داستان همین و خیلی طبیعی است که ما چهار قسمت به دنبال عروس سریال بپردازیم. »

من یک سکه بهار آزادی در ساختمانی گم کنم مدتها دنبالش می گردم، اینکه چهار قسمت دنبال عروس گشتن خیلی کم است، اگر کمتر از چهار قسمت دنبال عروس می گشتند بازهم یکسری افراد به این قضیه خرده می گرفتند.

واکنش به نقد تجمل گرایی

وی در واکنش به نقد تجمل گرایی در این سریال می گوید: «من ترغیب به تجمل گرایی نکردم و زندگی خیلی لاکچری نشان ندادم من دو خانواده مرفه را نمایش دادم.

چرا به این نگاه نمی‌کنیم که خیلی‌ها با دیدن این فیلم حداقل رویای خودشان را می‌بینند و همین یک انگیزه برای آدمهاست که به لحاظ مالی و اقتصادی دلشان بخواهند پیشرفت کنند، چرا مردم نباید حق داشته باشند که رویاهایشان را در قالب فیلم و سریال ببینند؟ »

منوچهر هادی معتقد است که سریال سازی از قشر ضعیف، فروش سریال های نمایش خانگی اش را پایین می آورد و می گوید: وقتی دو خانواده وضعیت مالیشان خوب بوده، پس عروسی مجلل دور از انتظار نیست و اگر قرار بود از یک قشر ضعیف سریال بسازیم، قطعا فروش پایین می آمد.

زندگی منوچهر هادیساره بیات در عاشقانه

این کارگردان در پاسخ به این سوال مردم که سن بازیگر رستا که ساره بیات عهده دار آن است با نقش همخوانی ندارد با بیان خبر ازدواج بیات اعلام کرد: ما که نگفتیم ایشان بیست سال سن دارد ضمن اینکه در زندگی واقعی باید بگویم ایشان در حال حاضر در آستانه ازدواج است.»

زندگی منوچهر هادی ؛ مرد ۳۵ میلیاردی سینما از ازدواج هنری تا تدارکات و کارگردانی (313)شب یلدا خانواده منوچهر هادی

با پانته آ بهرام آشتی می‌کنم

وی در پایان با اشاره به مذاکره و حل اختلافاتش با پانته آ بهرام در آستانه تولید عاشقانه ۲ میگوید: در پی رفع کدورت از خانم بهرام هستم، قطعا مهناز افشار در سری جدید حضور نخواهد داشت و برای بازیگر نقش گیسو از مردم نظرخواهی خواهیم کرد، بدون شک آن بازیگر یکتا ناصر نیست چون یکتا ناصر درسریال دل پارتنر ساره بیات است این اتفاق مجدد رخ نخواهد داد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.