کد خبر : 13861 / /
/

قیمت انواع گوشت قرمز ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به شرح زیر است.

 

قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته کمی افزایش یافت.همچنین علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفند با اشاره به کاهش خرید گوشت، گفت: خریدهای در روزهای اخیر کاهش پیدا کرده است و به عبارتی بازار جان ندارد.

 قیمت انواع گوشت قرمز ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به شرح زیر است.

جدیدترین قیمت گوشت ( به تومان)

راسته با استخوان گوسفندی

۱۵۹,۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی

۱۷۲,۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه

۱۵۸,۰۰۰

ران پاک کرده گوساله

۱۶۶,۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله

۱۶۵,۰۰۰

 

yektanet.com

گردن گوسفندی

۱۳۳,۰۰۰

قلوگاه گوساله

۱۴۷,۰۰۰

گردن گوساله

۱۲۹,۰۰۰

قلم گوساله

۱۶,۰۰۰

سردست گوسفندی

۱۳۱,۰۰۰

ماهیچه گوساله

۱۶۳.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی

۸۹,۰۰۰

نیم شقه سردست گوسفند

۱۲۸.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی

۱۲۹,۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی

۱۳۵,۰۰۰

کاهش ۱۵ هزار تومانی قیمت گوشت

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفند با اشاره به کاهش خرید گوشت، گفت: خریدهای در روزهای اخیر کاهش پیدا کرده است و به عبارتی بازار جان ندارد.

وی با اشاره به کاهش ۱۰ تا ۱۵ هزار تومانی قیمت‌ها نسبت به اول بهمن، تصریح کرد: در ابتدای ماه قیمت گوشت روند افزایشی به خود گرفت. بارندگی‌ها باعث اختلال در تردد و حمل دام به تهران شد و همین مسئله بر نرخ گوشت در ابتدای ماه جاری تاثیر مستقیم گذاشت‌. اما در حال حاضر بازار با دو تا سه درصد اختلاف به شکل سابق شده است.

این فعال صنفی با اشاره به ورود گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازاری، گفت: تزریق این اقلام تا حدود زیادی التهاب موجود در بازار را کاهش داد و در حال حاضر دام به میزان نیاز کشتار می‌شود و کمبودی در استان نداریم.

وی با اشاره به لزوم مدیریت بازار گوشت، خاطر نشان کرد: همکاری بخش خصوصی و دولتی برای تنظیم بازار قابل توجه است و امیدواریم این همکاری برای کنترل بازار ادامه داشته باشد.

ملکی نبود نهاده را بزرگترین چالش دامداران عنوان کرد و افزود: قیمت نهاده‌ها افزایش چشمگیری داشتند و دامداران را در تنگنا قرار داده است، قیمت کاه در سال گذشته کیلویی ۴۰۰ تومان بوده و این در حالیست که قیمت آن در سال جاری به کیلویی چهار هزار تومان رسیده است. بارندگی‌ها این امیدواری را ایجاد کرده است که در ۶ ماه اول سال آینده دامداران مراتع و صحرای خوبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت نسبت به دیگر کالاها افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه نکرده است، افزود: مصرف گوشت یک شاخص است اما نسبت به کالاهای دیگر افزایش چشمگیری نداشت.(ایلنا)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.