کد خبر : 14127 / /
/

لیندا کیانی در مراسم فتوکال فیلم سینمایی ضد حضور یافت. لیندا کیانی با پوششی متفاوت در این مراسم حاضر شد.

لیندا کیانی در مراسم فتوکال فیلم سینمایی ضد حضور یافت. لیندا کیانی با پوششی متفاوت در این مراسم حاضر شد.  لیندا کیانی متولد سال 1359 می باشد و با بازی در سریال روز حسرت به شهرت رسید. لیندا کیانی اهل جنوب کشور است و به خاطر بازی خوب، چهره آرام و تن صدای خاص خود، به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. لیندا کیانی تا کنون مجرد است. 

لیندا کیانی

لیندا کیانی متولد سال 1359 و شهریور ماهی می باشد. او زاده آبادان است و دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه می باشد. او با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری وارد دنیای سینما و تلویزیون شده است. او تحت نظر: محمدرضا شریفی نیا، آزیتا حاجیان و استاد مهتاب نصیرپور دوره های بازیگری و فن بیان را گذرانده است.

لیندا کیانی در خانواده پرجمعیت

او در یک خانواده 8 نفری متولد شده، 1 خواهر و 4 برادر دارد.

در دانشگاه مفید شهر قم تحصیل کرده است و بعد از پایان دوران تحصیل در دانشگاه وارد کلاس های بازیگری و همچنین فن بیان و بدن شده است. او با معرفی محمدرضا شریفی نیا وارد سریال ساعت شنی شد. بازی خوب و چهره خاص خانم لیندا کیانی مورد توجه قرار گرفت. او سپس با بازی در سریال روز حسرت و همچنین سریال رستگاران به یک چهره مشهور تبدیل شد. 

لیندا کیانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. چند سال پیش شایعه ازدواج او با ایمان حضرتی فضای مجازی را پر کرده بود. لیندا کیانی واکنش نشان داد و گفت: من ازدواج نکرده ام و این عکس را در پشت صحنه یک تله فیلم با ایمان حضرتی گرفتم، موضوع همین بود!

لیندا کیانی

وضعیت تأهل لیندا کیانی

او می گوید: ازدواج مسئولیت بزرگی روی دوش آدم می گذارد و هر چه که سن و سالم مان بالاتر می رود پذیرش ازدواج سخت تر می شود، به نظر من زندگی مشترک اتفاق جذابی است اما هر چه در سن پایین تر صورت پذیرد، بهتر است.

شخصیت لیندا کیانی 

به طور کلی شخصیت خوشحالی دارم، چیزی که بیشتر از همه آزارم می دهد مسائل کاری است اما من در بدترین شرایط هم امیدوار بوده ام، اگر هم روزی مرا در سینما راه ندهند کاری دیگری انجام می دهم. می توانم فیلمنامه بنویسم یا به شکل دیگری فکر کنم و زندگی ام را ادامه دهم.

لیندا کیانی: خیلی احساس خوشبختی دارم، سایه مادرم بالای سرم است، همه با هم هستیم و من هر شب که می خوابم خدای خود را شکر می کنم.

صحبت لیندا کیانی درباره باند بازی در سینما

لیندا کیانی: در سینما هر کس که بازی باند را بلد است، در فیلم ها حضور دارد. اما هر کس که بازی را بلد نیست، باید مثل من لطمه بخورد. دیده ایم که اگر یک روز 8 فیلم اکران شود، برخی بازیگران در فرش قرمز هر 8 فیلم حضور دارند و کسانی که مثل من بازی باند را بلد نیستند در خانه می نشینند.

لیندا کیانی

حسن فتحی گفت بازی تو را دوست ندارم!

قرار بود در سریال زمانه نقش ارغوان بازی کنم، جلوی دوربین هم رفتم و یک ماه روی نقش خودم تمرکز کرده بودم و مرتب به دادگستری می رفتم تا با کار وکالت و حقوق آشنایی پیدا کنم اما در آخر حسن فتحی گفت که بازی مرا دوست ندارد و من خیلی از دست او دلخور شدم اما بعدها که زمان گذشت ناراحتی ام از بین رفت.

چرا اینقدر در سینما کم فروغی و در تلویزیون پرفروغ؟

– سینمایی هایی که به من پیشنهاد می شود اینقدر معمولی است که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی ام فکرح و تحقیق می کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می رسم که نروم بهتر است. حس می کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی. من تجربه این را داشته ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی ام که خودم هم می دانم خیلی بد بوده زیر خنجر انتقادات وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده ام.

روی فیلمنامه به شدت زوم می کنم و همینطور بازیگرانی که قرار است با آنها کار کنم. وقتی می بینیم که بازیگران تراز اول با سر پیشنهاد بازی در کارهای سیروس مقدم را در تلویزیون می پذیرند خب چرا باید بیایم و ریسک کنم و در سینما کاری را بپذیرم که آخرش اتفاق دلچسبی از آب درنمی آید؟

ماجرای آن عکسی که از تو در اینترنت پخش شده و همه می گویند همسرت است، چیست؟

– من ازدواج نکرده ام و این عکس را در پشت صحنه یک تله فیلم با ایمان حضرتی گرفتم، همین.

فیلم های لیندا کیانی

چشم و گوش بسته (۱۳۹۸)

بازیوو (۱۳۹۷)

دیدن این فیلم جرم است! (۱۳۹۷)

پالتو شتری (۱۳۹۷)

زعفرانیه ۱۴ تیر (۱۳۹۷)

گارد ساحلی

پشت بام تهران

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.