کد خبر : 14321 / /
/

نرگس محمدی با بازی در سریال ستایش به همین نام مشهور شد. نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرده است. نرگس محمدی عکس جدید با همسرش منتشر کرده است.

نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1362 در تهران، بازیگر است. نرگس محمدی فارغ التحصیل لیسانس رشته پرستاری می باشد. نرگس محمدی فعالیت خود را با حضور در کلاس های بازیگر شروع کرد. نرگس محمدی با بازی در سریال ستایش به همین نام مشهور شد. نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرده است. نرگس محمدی عکس جدید با همسرش منتشر کرده است.

نرگس محمدی

نرگس محمدی و اصالت خانوادگیش

خانم محمدی اصالتا اهل سراب آذربایجان شرقی و فرزند بزرگ خانواده می باشد، یک خواهر بنام سارا و یک برادر کوچک تر بنام محسن دارد

نرگس محمدی در کلاس های بازیگری

علاقه اش به بازیگری باعث شد برای آموزش آکادمیک و اصولی پایش رو به کلاس های بازیگری بگذارد او از آخرین فارغ التحصیلان موسسه کارنامه است

نرگس محمدی

او زیر نظر پرویز پرستویی و رویا تیموریان بازیگری را فرا گرفت

فعالیت حرفه ای اش را با تئاتر شروع کرد و در سال 1383 وقتی 19 ساله بود اولین بار با فیلم تنهایی باد جلوی دوربین رفت و با پنجمین تجربه اش با فیلم آناهیتا سال 87 درخشید

در سال 1389 وقتی 25 ساله بود با سریال ستایش وارد قاب تلویزیون شد و شهرت اش با همین مجموعه شروع و حالا اغلب با همین نام شناخته می شود

نرگس محمدی از پرستاری تا صدا و سیما

از ابتدا دلم می خواست در رشته هنر ادامه تحصیل بدم اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما شرکت می کردم اتفاقی برایم افتاد و امتحان را از دست دادم

به همین دلیل در کلاس های علوم تجربی دبیرستان شرکت کردم و بعد هم در دانشگاه پرستاری پذیرفته شدم

جنجال سفر نرگس محمدی به برزیل

ماجرای حضورش در کشور برزیل با کاروان هنرمندان جهت حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 و انتشار چند عکس و فیلم دعوایش با سام درخشانی او را مدتی سر تیتر خبرها کرد

نرگس محمدی

همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

نرگس محمدی پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

محمدی در این سریال نقش میانسالی ستایش را بازی می کند. او درباره سختی های این نقش می گوید:خب اگر قرار بود که در سریال دیگری نقشی با این سن و سال را بازی کنم هرگز نمی پذیرفتم اما ستایش نقش مورد علاقه من است و خودم آن را بازی کردم و با آن آشنا هستم اما قطعا بازی کردن در چنین نقشی سخت است.

آخر چهل ساله بودن نه پیری است و نه جوانی. نه می توانی مثل پیرزن ها حرف بزنی نه آنقدر جوانی که پرانرژی باشی. این کار را برای من سخت می کرد و برای همین تصمیم گرفتم در فیزیکم تغییر ایجاد کنم و اضافه وزن داشته باشم.

محمدی پس از بازی در سریال ستایش در سریال های معمای شاه و زعفرانی به ایفای نقش پرداخت.

نرگس محمدی در فیلم در حال ساخت نیمکت به کارگردانی فلورا سام با گریمی شبیه دختران قجری ظاهر میشود.

نرگس محمدی

فیلم های سینمایی نرگس محمدی

عملیات مهد کودک (1391)

ساعت شلوغی (فیلم 1390) (1390)

آناهیتا (فیلم) (1387)

سوپر استار (فیلم) (1387)

اخراجی ها 2 (1387)

ریسمان باز (1386)

نرگس محمدی در تلویزیون

1394 زعفرانی

1393 معمای شاه

1393 ما فرشته نیستیم (مجموعه تلویزیونی)

1392 ستایش (مجموعه تلویزیونی) (سری دوم)

1391 میلیاردر

1390 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

1390 ششمین نفر

1390 ستایش

خانواده نرگس محمدی

او یک برادر ( محسن محمدی ) و یک خواهر ( سارا محمدی ) دارد. زمانی که علاقه اش به بازیگری را در خانواده مطرح کرده است با حمایت خانواده مواجه شده است و خانواده اش از او در مسیر هنری اش حمایت کرده اند.

نرگس محمدی همانند ستایش در سریال ستایش مهربان و صبور است او عاشق مادرش و بهترین دوست اوست.

همسر نرگس محمدی

بعد از برنامه دورهمی با مجری گری مهران مدیری که نرگس محمدی اعتراف کرد به دلیل اینکه خواستگار ندارد هنوز ازدواج نکرده است موج خواستگاری از این بازیگر در فضای مجازی ایجاد شد و در صفحه اینستاگرامش کلی خواستگار پیدا کرد.

این خواستگاری ها مجازی ادامه داشت تا اینکه خبر ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی بازیگر خوب کشورمان منتشر شد. با هماهنگی سارا خواهر نرگس محمدی و لاله اسکندری , نرگس محمدی را به داخل حرم امام رضا (ع) می برند و علی اوجی در روبروی گنبد طلا حلقه ازدواج را در می آورد به نرگس محمدی می دهد که او هم با کمال میل درخواست ازدواج علی اوجی را می پذیرد.

علی اوجی بازیگر، تهیه‌کننده موسیقی و استندآپ کمدین اهل ایران است.علی اوجی کارگردان شش سال از جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (جایزه حافظ) را به عهده داشته است و همچنین وی سفیر کودکان اتیسم نیز می‌باشد وی تهیه کنندگی آثار زیادی از موسیقی را به عهده داشته است.وی که پیش‌از این به عنوان یک تهیه‌کننده موسیقی شناخته می‌شد با بازی در مجموعه تلویزیونی پژمان (بازیگر مهمان) و سریال شوخی کردم وارد عرصه بازیگری شد.

نرگس محمدی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.