کد خبر : 14749 / /
/

پردیس پورعابدینی بازیگر سریال آقازاده که اخیرا در جشنواره فیلم با فیلم بی مادر حاضر بود عکس جدیدی از خود منتشر کرده است.

پردیس پورعابدینی با سریال آقازاده مشهور شد. پردیس پورعابدینی در این سریال نقش دو شخصیت را بازی کرد. پردیس پور عابدینی متولد سال 1379 می باشد و هم اکنون 21 سال سن دارد. پردیس پورعابدینی بازیگری را از طریق تئاتر شروع کرده است و دارای تحصیلات دانشگاهی رشته هنر می باشد. پردیس پورعابدینی در فیلم بی مادر در جشنواره فجر امسال حضور داشت.

پردیس پورعابدینی

نام و نام خانوادگی : پردیس پورعابدینی

تاریخ تولد : 22 فروردین ماه سال 78

محل تولد: تهران

حرفه : بازیگری

سال های فعالیت : 98 تا کنون

همسر : ندارد

قد : 173

پردیس پورعابدینی دهه هفتادی

پردیس پورعابدینی دهه 70 در تهران متولد شده است، بازیگر تئاتر و سینما است. پدرش بابک پورعابدینی مهندس الکترونیک و مدیرعامل شرکت سوفار است . تنها یک خواهر به نام نسیم دارد.

تحصیلات این بازیگر جوان در زمینه بازیگری است و هم اکنون دانشجوست. کارش را مانند بسیاری از بازیگران دیگر ، با تئاتر شروع کرده است . او اولین بار با نمایشی به نام «قصه ظهر جمعه» به کارگردانی نسیم ادبی روی صحنه تئاتر رفت.

پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی همچنین در دوره های بازیگری مسعود کیمیایی هم شرکت کرده است.

این بازیگر جوان کشور با ورود به سریال آقازاده به عنوان اولین کار حرفه ای خودش کاملا درخشیده است و توانسته به خوبی از پس نقشش بر بیاد .

پردیس پورعابدینی در غریزه

فیلم غریزه تازه ترین اثر سینمایى سیاوش اسعدى که در بخش کاملا خصوصى تهیه مى شود در اوایل بهار ١٤٠٠ کلید مى خورد.

پردیس پورعابدینی در فیلم سینمایی غریزه در کنار پانته آ پناهی نیا و ژاله صامتی به ایفای نقش می پردازد.

پردیس پورعابدینی در رشته هنر تحصیل کرده است.

پردیس پورعابدینی و شروع بازیگری

این هنرمند در دوره تحصیلش در تئاتر دانشجویی بوده و از همان جا شروع به کار کرده و در جشنوار تئاتر داشجویی نیز حضور داشته است.

او یکی از شاگردان بسیار موفق نسیم ادبی بود و بازیگری را هم با خانم ادبی شروع کرد.

پردیس عابدینی اجراهای بسیار قوی و موفقی در تئاتر داشته است و کارگردان تئاترهایی که بازی کرده است هم نسیم ادبی بوده است.

پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی در آقازاده

بهرنگ توفیقی یک شب به دیدن نمایش نسیم ادبی رفت، یک ماه بعد از دفتر حامد عنقا و بهرنگ توفیقی با پردیس پورعابدینی تماس گرفتند و خواستند تا برای تست برود. وی اصلا خبر نداشت که برای بازی در چه کاری دعوت شده‌ است، بعد از چند جلسه صحبت و تست گریم و بازی برای این نقش انتخاب شد.

پردیس پورعابدینی اولین سریال خود را با حامد عنقا در سریال پر ستاره آقازاده شروع کرد و با سوپر بازیگرانی چون نیکی کریمی ، امیر آقایی و امین حیایی در سریال آقازاده هم بازی شده است. او در این سریال نقش مقابل سینا مهراد را بازی میکند. سینا مهراد نیز بازیگر جوانی است که با سریال پدر به شهرت رسید. نویسنده این سریال نیز حامد عنقا بود.

این بازیگر جوان نقش دختر ساده ای به نام راضیه را بازی می کند که آرزوهایش او را گرفتار باند مافیای اقتصادی و باند بازی آقازاده ها می کند ، تبدیل به دختری به نام مانلی می شود که سبک زندگیش بسیار متفاوت می شود.

این سریال به موضوعات سیاسی اجتماعی روز می‌پردازد و با نقش‌آفرینی پردیس پورعابدینی آغاز می‌شود

پردیس پورعابدینی در مورد بازی در سریال آقازاده گفت :

این سریال برای من حکم یک دانشگاه داشت که بسیاری از این دانشگاه تجربه کسب کرده ام .

خانم پورعابدینی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

خصوصیات اخلاقی

به گفته همکارانش در سریال آقازاده این بازیگر تازه نفس سینمای ایران بسیار پرانرژی و مهربان و منظم است و تحت تاثیر نسیم ادبی بازی می کند.

به اعتقاد بسیاری از کاربران در فضای مجازی چهره ی این بازیگر بی شباهت به بهنوش طباطبایی نیست و اگر این بازیگر بتواند در انتخاب فیلم ها و پروژه های کاری خود موفق عمل کند قطعا خیلی زود تبدیل به یک سوپراستار خواهد شد .

علایق پردیس پورعابدینی

پردیس عاشق کتاب خواندن و فیلم دیدن می باشد، او بیشترین سرگرمی اش ورزش کردن در طبیعت است که شنا و اسب سواری را خیلی دوست دارد.

او در اوقات فراغت خود به مسافرت میرود تا با فرهنگ های مختلف آشنا شود.

او یکی از شاگردان بسیار موفق نسیم ادبی بود و بازیگری را هم با خانم ادبی شروع کرد.

پردیس پورعابدینی

اینستاگرام پردیس پورعابدینی

پیج اینستاگرامی پردیس پورعابدینی با 81.2k فالور به آدرس زیر فعال می باشد .

بیوگرافی پردیس پورعابدینی از کودکی تا ازدواج این بازیگر

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.