کد خبر : 15814 / /
/

مصاحبه قدیمی از بهاره رهنما را مشاهده می کنید.

بهاره رهنما به تازگی خبر طلاقش از همسر دومش را علنی کرده است. بهاره رهنما با انتشار برنامه شب آهنگی در صفحه اینستاگرامش نوشت این برنامه ماه ها قبل از جدایی از همسرش ضبط شده است.  بهاره رهنما بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر کشورمان در تاریخ ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در شهر اراک متولد شد. بهاره رهنما به جز بازیگری به نویسندگی هم علاقه فراوانی دارد و چند کتاب نوشته است. مدرک تحصیلی  بهاره رهنما کارشناسی حقوق قضایی دانشگاه آزاد و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد.

بهاره رهنما  و خانواده اش

بهاره رهنما در خانواده ای ۵ نفره متولد شد. پدرش جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی بازیگر ایرانی می باشد. وی یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام دارد که متولد ۱۳۴۳ هستند و از بهاره بزرگترند. برادرش رهام دکتر و خواهرش بهانه شاعر می باشد که در خارج از کشور زندگی می کنند.

همسر بهاره رهنما :

بهاره رهنما به دلیل یک سال جهشی درس خواندن در سن ۱۷ سالگی وارد دانشگاه شد و در زمان بازگشت از دانشگاه به طور اتفاقی با پیمان قاسم خانی ( فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر ) آشنا شد و پس از گذشت دو سال و آشنایی بیشتر تصمیم به ازدواج گرفتند. این دو در سال ۱۳۷۳ با هم ازدواج کردند و حاصل ازدواجشان یک دختر می باشد که نامش را پریا گذاشتند.

بهاره رهنما

طلاق بهاره رهنما از همسر اول :

بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی زوج هنری بودند که زندگیشان پس از ۲۲ سال زندگی در سال ۱۳۹۵ به اتمام رسید و از هم جدا شدند. این درحالیست که قبل از طلاقشان زندگیشان به ظاهر خوب و صمیمی به نظر می آمد.  مهراب قاسم خانی برادر شوهر سابق و شقایق دهقان جاری سابق بهاره رهنما می باشد.

ازدواج دوم بهاره رهنما :

چهارم شهریورماه سال ۱۳۹۶ عکس هایی در رسانه های مجازی منتشر شد که خبر از ازدواج دوم بهاره رهنما میداد. بهاره رهنما در سال ۹۶ با فردی به نام امیرخسرو عباسی ازدواج کرد . امیرخسرو عباسی مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسی است و آشنایی اولیه شان از زمانی شروع شد که بهاره رهنما به عنوان مدل، در تبلیغات این برند حضور پیدا کرد. همسر جدید بهاره نیز قبلا یک بار ازدواج کرده و طلاق گرفته است. وی نیز مانند بهاره رهنما از همسر سابق یک دختر دارد.

بهاره رهنما

سابقه فعالیت بهاره رهنما :

بهاره رهنما در دوران مدرسه یک سال را جهشی خواند، به این خاطر در سن ۱۷ سالگی وارد دانشگاه شد. رشته ی دانشگاهیش ادبیات نمایشی بود و وی در کنار تحصیل به تمرین تئاتر نیز می پرداخت. بهاره رهنما فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۱ با نقش آفرینی در  فیلم سینمایی افعی به کارگردانی محمدرضا اعلامی آغاز کرد.

این بازیگر پس از لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت و در این رشته ادامه تحصیل داد. وی در کنار تحصیل به نویسندگی نمایش نامه و کارگردانی تئاتر نیز می پرداخت. در سال ۱۳۷۴ دومین تجربه فیلم سینمایی را با ” غزال ” ساخته مجتبی راعی به دست آورد.

بهاره رهنما در سال ۱۳۷۵ با ایفای نقش در سریال تلویزیونی ” بازگشت به خانه ” ساخته مسعود نوابی از قاب تلویزیون دیده شد اما کاری که موجب شهرت بهاره رهنما شد فیلم سینمایی نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ به کارگردانی ابوالحسن داوودی است. وی در آن زمان حدوداً ۲۸ سال سن داشت و نقش باران را در این فیلم ایفا کرد. پس از آن بهاره رهنما در چند فیلم و سریال از جمله گاوخونی، ماجراهای اینترنتی، سریال من یک مستاجرم حضور داشت و سپس بازی در سریال تلویزیونی زیرزمین ساخته علیرضا افخمی وی را مشهور و محبوب ساخت.

این بازیگر از سال ۱۳۷۵ تا به امروز در تئاتر حضور پررنگی داشت و علاوه بر بازیگری به کارگردانی نیز می پردازد. از تئاترهای مهم و اخیر وی می توان شاه لیر، بیوه نویسنده فقید، فصل فراموشی، بلافیگورا، یرما، اپراتور نسل چهارم و دوباره اون آهنگ رو بزن سم را نام برد. وی در گروه نویسندگان سریال های شب های برره، باغ مظفر و شمس العماره حضور داشت و نویسنده ۵ جلد کتاب می باشد.

بهاره رهنما علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری تهیه کنندگی آلبوم علی شوکت خواننده جوان موسیقی راک را برعهده داشت، چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

شغل دوم بهاره رهنما :

بهاره رهنما بازیگر محبوب کشورمان علاوه بر بازیگری، رستورانی را در سعادت آباد افتتاح کرد و نامش را گوزن گذاشت. وی در رستوران خود نمایشنامه خانی اجرا می کند.

صفحه اینستاگرام بهاره رهنما :

وی در اینستاگرام با آیدی baharehrahnamaoriginal حضور پررنگ دارد و تمام فعالیت های خود را با کاربران خود به اشتراک می گذارد.

کاهش وزن بهاره رهنما :

بهاره رهنما با وجود چهره بسیار زیبا اما همیشه از اضافه وزن خود رنج می برد تا آنجا که مجبور به عمل جراحی و قرار دادن بالن در معده ی خود شد اما با این راه نتیجه ی مطلوبی نگرفت و سپس با رژیم اختصاصی و ورزش توانست وزن خود را کاهش دهد.

مدل تبلیغاتی :

خانم رهنما به عنوان مدل تبلیغاتی برندهای مختلف در تیزهای تبلیغاتی حضور دارد و علاوه بر تبلیغات برند همسرش در تبلیغات مزون های مختلف فعالیت دارد.

بهاره رهنما

سریال های تلویزیونی بهاره رهنما :

همسایه‌ها (۱۳۹۵)

کشیک قلب (۱۳۹۵)

غیرعلنی (۱۳۹۴)

خوب بد زشت (۱۳۹۳)

پژمان (۱۳۹۲)

خداحافظ بچه (۱۳۹۱)

چک برگشتی (۱۳۹۰)

گاوصندوق (۱۳۸۸)

مأمور بدرقه (۱۳۸۷)

مرد هزار چهره (۱۳۸۶)

کتاب‌فروشی هدهد (۱۳۸۵ – بازیگر میهمان)

زیر زمین (۱۳۸۵)

من یک مستأجرم (۱۳۸۲)

روشنتر از خاموشی (۱۳۸۲)

پرونده‌های مجهول (۱۳۸۰)

داستان یک شهر۲ (۱۳۷۹)

بازگشت به خانه (۱۳۷۵)

بچه مهندس (۱۳۹۷)

فیلم های سینمایی بهاره رهنما :

آقای آسانسور (۱۳۹۷)

آینه بغل (۱۳۹۶)

هشتگ (۱۳۹۵)

خوب، بد، جلف (۱۳۹۵)

آس و پاس (۱۳۹۵)

درجه (۱۳۹۳)

طبقه حساس (۱۳۹۲)

آشنایی با لیلا (۱۳۹۲)

بچگیتو فراموش نکن (۱۳۹۰)

خنده در باران (۱۳۹۰)

جرم (۱۳۸۹)

زنان ونوسی، مردان مریخی (۱۳۸۹)

زن ها شگفت انگیزند (۱۳۸۹)

هرچی خدا بخواد (۱۳۸۹)

ورود آقایان ممنوع (۱۳۸۹)

عروسک (۱۳۸۸)

بعد از ظهر سگی سگی (۱۳۸۸)

پوپک و مش ماشاالله (۱۳۸۸)

سن پطرزبورگ (۱۳۸۸)

ورود زنده ها ممنوع (۱۳۸۸)

چارچنگولی (۱۳۸۸)

ده رقمی (۱۳۸۸)

توفیق اجباری (۱۳۸۸)

دایره زنگی (۱۳۸۸)

شبانه (۱۳۸۸)

گاوخونی (۱۳۸۸)

نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ (۱۳۸۰)

بچه های بد (۱۳۷۹)

بادام های تلخ (۱۳۷۶)

عاشقانه (۱۳۷۴)

غزال (۱۳۷۴)

افعی (۱۳۷۱)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.