کد خبر : 17285 / /
/

او با بازی در سریال طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان وارد حرفه بازیگری شد و خیلی زود به عرصه کارگردانان پیوست.

 مهران غفوریان بازیگر ایرانی متولد 3 شهریور سال 1353 در شهر تهران است. مهران غفوریان مدرک کارشناسی نقاشی دارد. مهران غفوریان به کارگردانی هم مشغول است.  مهران غفوریان در تهرانسر و محله دریا بزرگ شده است. مهران غفوریان  با بازی در سریال طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان وارد حرفه بازیگری شد و خیلی زود به عرصه کارگردانان پیوست.

مهران غفوریان بازیگر ایرانی متولد 3 شهریور سال 1353 در شهر تهران است. او مدرک کارشناسی نقاشی دارد و به کارگردانی هم مشغول است. و در تهرانسر و محله دریا بزرگ شده است.

او با بازی در سریال طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان وارد حرفه بازیگری شد و خیلی زود به عرصه کارگردانان پیوست.

کارگردانی و بازیگری مهران غفوریان

از سال 1376 که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در بنرماه 1377، با مهران مدیری همبازی شد، سپس این چند را هم کارگردانی کرد که بین مردم با نام هژیرها این برنامه معروف شد. پس از آن هم، زیر اسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریال ها در تلوزیون، با موفقیت این مجوعه او سری دوم و سوم زیر آسمان شهر را هم ساخت.

مهران غفوریان

بازیگری مهران غفوریان

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

خانواده هنرمند مهران غفوریان

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

مهران غفوریان

مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که 5 سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

دوستان صمیمی مهران غفوریان

او می گوید در انتخاب دوستانم بسیار دقت می کنم تا از سمت آنها لطمه نخورم. محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم خان از دوستان صمیمی او هستند.

ورزش کار بودن مهران غفوریان!

شاید با نگاه کردن به اندام مهران غفوریان باورتان نشود که او ورزشکار است ولی باید بدانید که او در رشته کاراته و رشته های رزمی فعال بوده است و با برادرش به رشته های رزمی می پرداخته است.

فوت پدربزرگوار مهران غفوریان

پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده و در سال 1372 فوت کرده است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند.

ازدواج و همسر مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 ازدواج کرد، او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه همان سال رسانه ای کرد. در تاریخ 15 بهمن سال 1397 خبر تولد فرزندش را در اینستاگرام منتشر کرد.

خنداننده برتر شبکه نسیم

رامبد جوان بین کمدین های خندوانه مسابقات استندآپ کمدی اجرا نمود که در مرحله نهایی مهران غفوریان و امیرمهدی ژولهتوانستند به صورت مشترک به رتبه اول دست پیدا کنند.

مهران غفوریان

سخت گیر در انتخاب غذا

مهران غفوریان با توجه به اینکه به هیکل او می خورد که به هیچ غذایی دست رد نمی زد اما با حضور در برنامه شام ایرانی این را ثابت نمود که بسیار سخت گیر در انتخاب غذا می باشد و برایش ریزه کاری های بسیاری مهم می باشد.

کاهش وزن به دلیل پیشگیری از بیماری 

او به دلیل مشکل مفاصل و ساییده شدن آنها که به دلیل وزن بالا بود، یک بار عمل جراحی لاغری انجام داد و اکنون هم رژیم غذایی را رعایت می کند تا وزنش بالا نرود.

نحوه ورود مهران غفوریان به بازیگری

مهران غفوریان بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریال‌ها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

مهران غفوریان

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

مهران غفوریان و فعالیت ورزشی!

وقتی صحبت از هیکل مهران غفوریان به میان می آید طبیعی است که ذهن مردم معطوف موارد خاصی شود و برایشان عجیب باشد که چطوری مهران غفوریان با این وزن در کاراته و رشته های رزمی فعالیت می کند اما واقعا این طور می باشد مهران غفوریان در رشته های رزمی با برادرش فعال بوده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.