کد خبر : 18902 / /
/

بهنوش بختیاری بازیگر زن ایرانی با انتشار یک ویدیو در فضای مجازی از رانندگی حرفه ایش رونمایی کرد.

بهنوش بختیاری ویدیویی از رانندگی حرفه ایش در فضای مجازی منتشر کرد. بهنوش بختیاری بازیگر زن ایرانی با انتشار یک ویدیو در فضای مجازی از رانندگی حرفه ایش رونمایی کرد. بهنوش بختیاری اخیرا به عمل های زیبایی روی آورده است. بهنوش بختیاری ابتدا سالها پیش از عمل بینی اش شروع کرد. بهنوش بختیاری حالا تقربا کل صورتش را با بوتاکس و جراحی های دیگر تغییر داده است. 

علت بچه دار نشدن بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در اسفند ماه 94 در برنامه سه ستار احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام کرد به دلایلی تا آخر عمر نمی تواند مادر شود و از آنجا خبرهایی مبنی بر نازایی او منتشر شد.

بهنوش بختیاری و گرفتن بچه از بهزیستی

یکسال بعد از اینکه اعلام کرد نمی تواند باردار شود در اسفند 95 خبر از قبول سرپرستی فرزندی بنام یگانه را داد ، اما در ادامه بعد از گرفتن فرزند ، همسرش نتوانست با او ارتباط بگیرد و در نهایت بچه به بهزیستی برگردانده شد.

بهنوش بختیاری

تجربه اجرای بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در مجموعه مستند اجتماعی شکلات تلخ به کارگردانی شاهین صمدپور که برای شبکه نسیم در بخش هایی به عنوان مجری جلوی حضور داشت.

پشیمانی از عمل بینی

وقتی 19 ساله و در تب و تاب جوانی بودم بینی ام را عمل کردم ، آن موقع دوست داشتم بینی سر بالا داشته باشم البته آن زمان هنوز بازیگر نبودم و الان پشیمانم.

فوتبالی و پرسپولیسی

شنا خیلی دوست دارم اما عاشق ورزش فوتبالم اما متاسفانه فوتبال برای خانوم ها باشگاه ندارد ، طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیسم هستم و بازی هایش را پیگیری می کنم.

بهنوش بختیاری

از رپ متنفرم!

علاقه ام به موسیقی سبک کلاسیک است ، از بین خوانندگان پاپ صدای ابی ، مرحوم ناصر عبداللهی ، مازیار و رضا صادقی را دوست دارم و اصلا از رپ خوشم نمی آید.

عاشق ابراهیم حامدی

من و همسرم عاشق ابی هستیم و من میمیریم براش ، کاریزماشو ، کاراکترشو دوست دارم و با شعرها و ترانه هاش عاشقی کردم و هنرمند محبوب دل من هست.

خوانندگی و کنسرت

خانوم بازیگر که در کودکی کلاس های آواز را گذرانده است در سال 95 عضو گروه موسیقی پلاریس شده و تجربه چندین کنسرت برای بانوان هم دارد.

گرانی گوشت خوبه!

خانم بختیاری اسفند 1397 در برنامه خیابان جام جم صدا و سیما در مورد تغذیه صحبت می کرد گفت چه بهتر که گوشت گران شد زیرا چیز خوبی نیست.

همین جمله کافی بود تا کاربران به انتقاد تند علیه او در فضای مجازی بپردازند.

حمایت از ترنس ها

اگر فتوای امام خمینی نبود تغییر جنسیت صورت نمی گرفت ، مساله ترنس وجود دارد و اگر درست نبود ، امام خمینی فتوا نمی دادند.

بهنوش بختیاری

حمایتم از افراد ترنس را روی رضایت انجام می دهم و تا زمانی که توان دارم ادامه می دهم.

حمایت از حکم اعدام

در تابستان 1399 خانم بازیگر در اینستاگرامش از حکم اعدام سه معترض حوادث آبان 98 بنام های امیرحسین مرادی ، سعید تمجیدی و محمد رجبی دفاع کرد و نوشت :

این سه نفر باید به سزای عمل خود برسد که ساعاتی بعد در اعتراض گسترده مردم مجبور به حذف آن شد.

در فکر مهاجرتم

جشنواره فجر کاملا سیاسی و سلیقه ای است ، من به چه جرمی نباید از بین 60 فیلم جشنواره در یکی از آنها بازی کنم؟ چرا انتخاب هیچ کارگردانی نیستم؟

آدم هایی مثل من که 25 سال جوانی مان را برای سینما گذاشتیم باید آنقدر سرخورده باشم که به این فکر باشم از ایران بروم؟

به آدم نقش نمی دهند بعد که می روی تبلیغات می کنی می گویند همش در حال تبلیغات است ، نمی گویند گیر مالی دارد.

خانوم بازیگر یک سالن زیبایی بنام تیارا دارد او صاحب امتیاز مجله دیده بان می باشد و علاوه بر سهام داری برند لباس پاندورا مالک برند طلا و جواهر روجا گالری می باشد.

بیماری و بستری شدن در بیمارستان

بهنوش بختیاری در سال 1396 به دلیل فشار عصبی در بیمارستان بستری شد و با پشت سر گذاشتن یک جراحی سخت از بیمارستان مرخص 

سابقه فعالیت بهنوش بختیاری 

بهنوش بختیاری بازیگر زن ایرانی پس از شرکت در دوره های آموزش بازیگری به هنر و بازیگری علاقه پیدا کرد و این مسیر را ادامه داد. وی در کلاس های مهتاب نصیرپور دوره های بازیگری را در کنار هنرمندان دیگر همچون نگار عابدی، سحر صباغ سرشت، شایسته ایرانی و بهاره مشیری گذراند و در سال ۱۳۷۵ برای اولین بار در سریال هوای تازه ساخته حسن فتحی بازی کرد پس از آن در چندین سریال تلویزیونی به عنوان بازیگر و منشی صحنه حضور داشت.

در سال ۱۳۸۳ بازی خانم بختیاری در سریال خانه به دوش ساخته رضا عطاران مورد توجه مردم قرار گرفت و باعث شد چهره اش در میان مردم و کارگردانان دیگر شناخته شود. پس از آن با نقش آفیرینی در سریال های طنز آقای مدیری از جمله جایزه بزرگ و شب های برره مشهور شد. وی در سال ۱۳۷۶ اولین تجربه سینمایی اش را با بازی در فیلم پشت دیوار شب به دست آورد .

بهنوش بختیاری در این سال ها معمولا در سریال و فیلم های طنز ایفای نقش نمود اما در سال ۱۳۹۴ برای نقش جدی اش در فیلم سینمایی من ساخته سهیل بیرقی نامزد بهترین بازیگر مکمل زن  شد.

مشهور شدن و دیده شدن بهنوش بختیاری 

بهنوش بختیاری در مورد نحوه ورودش به بازیگری اینطور گفت : بعد از اینکه درسم تموم شد بازیگری رو از تئاتر شروع کردم، به دلم نچسبید احساس کردم باید توی هیجان مسابقه ی عجیب و غریبی بیوفتی که توی وجود من نبود به این خاطر تصمیم گرفتم پشت صحنه کار کنم مدتی منشی صحنه بودم بعد از آن با پیشنهاد آقای عطاران و بازی در سریال خانه بدوش مسیرم عوض شد. ولی من واقعا نمیخاسم، اینجوری پیش اومد. این بازیگر منشی صحنه کارگردان هایی همچون داریوش مهرجویی، کیانوش عیاری، سامان مقدم و مهدی صباغ زاده بوده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.