کد خبر : 19303 / /
/

شهره لرستانی در صفحه شخصی خود نوشت: من، آهنگ‌هایی هستم که در تنهایی خود گوش میدهم ... من تمام اشک‌هایی هستم که سراسر زندگی، در خفا ریخته ام.

شهره لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در با هشـتگ مازیار تغییر نام خود خبر داد. گفته می شود شهره لرستانی بازیگر ایرانی تغییر جنسیت داده است. شهره لرستانی عکسی با استایلی کاملا مردانه از خود منتشر کرده است. شهره لرستانی اخیرا اسم ودود لرستانی را در زیر عکس های خود هشتگ  می کرد.  شهره لرستانی در صفحه شخصی خود نوشت: من، آهنگ‌هایی هستم که در تنهایی خود گوش میدهم ... من تمام اشک‌هایی هستم که سراسر زندگی، در خفا ریخته ام.

شهره لرستانی

درد‌هایی که کشیده ام. من، تمام تجربه‌های تلخ و شیرین، تمام اتفاق‌های زندگی. آنان که فقط بر من رفته است، هستم ...

من ...، تمام انتخاب هایم، ... در تمام لحظات زیسته ام در این کره خاکم.. این منم، منی که، عاقبت، تکه‌های زخم خورده وجودش، یکپارچه شد.

حالا.. تکه‌های وجود من، تمام زندگی ام شوید ... کنارم بمانید تا با هم پیر شویم. همراه باشیدبا پا‌های خسته و دل شکسته ام.. و صدایی، از اعماق کودکی، مرا بنام، خواند:

ما، زیاریم و به یار برمی گردیم ... مازیار.. اسامی را، خدا می‌فرستد

پی نوشت: بعد از سردرگمی‌های بسیار... وتلاطمی از پس تلاطم؛ و ..

انسان، در لحظه مـ.ـرگ هم، امکان دوباره زاده شدن دارد...

زهی توفیق

که زنده ام و رسالت ام مرا زنده نگهداشته

واکنش ها به تغییر جنسیت بازیگر شهره لرستانی

در آخرین ساعات روز 15 شهریور رگباری از اخبار تغییر جنسیت بازیگران مرد و زن ایرانی به صورت شوخی و جدی منتشر شد. تغییر جنسیت فتحعلی اویسی هم یکی از آن شوخی های عجیب و غریب بود. تا جایی پیش رفت که گفته شد تنها هنرپیشه ای که اگر تغییر جنسیت بده هیچکس تعجب نمیکنه مریم امیر جلالیه. و گفتند اگه شهره لرستانی ام تغییر جنسیت بده یِر به یِر میشیم!

یکی از کاربران توئیتر گفته است: من خیلی وقت پیش شنیده بودم قضیه ی فروتن رو، ولی باور نمیکردم. از کسی شنیدم که تقریبا میشه گفت، مدیربرنامه ی یکی از این بازیگرای خانومه. پشم ریزون قضیه اینجاست که همین شخص بهم گفته بود شهره لرستانی هم تغییر جنسیت داده! دارم به اون فکر میکنم.

شب گذشته 22 تیرماه 1401 تعدادی از هنرمندان به تغییر جنسیت خانم بازیگر واکنش نشان دادند:

شهره لرستانی

 

شهره لرستانی

شهره لرستانی

شهره لرستانی

تصاویر مردانه شهره لرستانی

تصاویر گریم و چهره مردانه و پوشش مردانه خانم شهره لرستانی به دلیل بازی در تئاتر در این مدت در شبکه های اجتماعی دیده شده و برخی نیز واکشنی نشان دادند. اما مدتی بود که با بلوز و شلوار و تیپ مردانه در مراسم ها و نشست های خبری فیلم ها حاضر میشد و عکس های گریم متفاوتی از او دیده میشود، اما این دلیل تغییر جنسیت نیست و بارها دیده شده که بازیگر مرد در نقش زن و زنان بازیگر در نقش مرد و گریم مردانه ایفای نقش کردند

شهره لرستانی

شهره لرستانی

بیوگرافی شهره لرستانی بازیگر و همسرش و فرزندان 

 شهره  لرستانی بدون شک یکی از بهترین بازیگران کشورمان بوده که در فیلم ها و سریالهای زیادی بازی کرده است و مردم بیشتر او را در نقش های کمدی میشناسند ولی جالب است بدانید این هنرمند کارگردان نیز میباشد و چند نمایش تئاتر را هم کارگردانی نموده است او تا به حال ازدواج نکرده است و در مصاحبه اش گفته در جوانی شکست عشقی خورده و دیگر علاقه ای به ازدواج نداشته است.

بیوگرافی شهره لرستانی

از کارگردان ها و هنرپیشه های بزرگ ایران بوده که در فیلم‌ها و سریال‌های پربیننده و پرفروش زیادی بازی کرده است

او در ۳۱ خرداد ماه ۱۳۴۵ در شهر خرم آباد متولد شده است و تجارب بسیار زیادی را در زمینه هنر و هنرپیشگی دارد

خانواده

او دارای یک خواهر و یک برادر بوده که هر دوی آنها در خارج از کشور زندگی می‌کنند و مقیم کشور سوئد هستند.

شروع بازیگری

بازیگری را در سالن های نمایش و تئاتر شروع کرده است و برای اولین بار در سال ۱۳۶۴ وارد دنیای تئاتر شد و در حال حاضر یکی از کارگردان‌های تئاتر و سینما می باشد

بازیگری در مقابل دوربین را در سال ۱۳۶۵ شروع کرد و آقای مجید بهشتی به او پیشنهاد بازی در سریال تلویزیونی اغر بخیر را داد

سریالی که بازیگران بسیاری در آن بازی می کردند از جمله آزیتا لاچینی ، روح انگیز، مهتدی و حسین معلومی از چهره‌های سرشناس این سریال تلویزیونی بوده که در سال ۱۳۶۵ از شبکه اول سیما پخش شد

بازی در سینما در سال 1370

بیوگرافی شهره لرستانی بازیگری در سینما را در اوایل دهه هفتاد با فیلم سینمایی نیاز شروع کرد

در این فیلم با درخشش خود موفق شد قدم بسیار مهمی را در دنیای بازیگری حرفه‌ای بردارد

این فیلم را آقای علیرضا داودنژاد کارگردانی کرده بود و آقای علی اکبر قاضی نظام کار نویسندگی آن را برعهده داشت

داستان آن درباره یک پسر نوجوان به نام علی بود که بعد از اینکه پدرش فوت میکند نان آور خانواده می‌شود

علی مدتی در یک قهوه خانه فعالیتش را آغاز می کند و زمانی که او در حال کار در قهوه خانه بود یک پسر همسن و سال خودش به نام رضا در آنجا استخدام می‌شود و با وجود اینکه آنها به رقابت میپردازند رابطه دوستانه ای بین آنها به وجود می‌آید

این فیلم در جشنواره فجر در سال ۱۳۷۰ موفق شد که برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم نامه شود

فیلم نیاز به دلیل استقبال نوجوانان و خانواده ها از آن باعث شد که بازی خانم شهره لرستانی به خوبی دیده شود و پیشنهادات متعددی در زمینه بازیگری به او داده شود

سال ۱۳۷۱ یکی از سال های پر کار برای شهره لرستانی بود و اون موفق شد دو فیلم سینمایی و یک سریال تلویزیونی دیگر را بازی کند فیلم آذرخش اثر احمدرضا درویش و فیلم مأموریت آقای شادی ساخته محمدرضا زهتابی و همچنین سریال آپارتمان اثر اصغر هاشمی از جمله کارهای ایشان در اوایل دهه هفتاد بود.

سریال های شهره لرستانی

از مهمترین سریال های تلویزیونی که او حضور داشته می توان به سریال امام علی ساخته داوود میرباقری ، مختارنامه اثر داوود میرباقری، سه در چهار ساخته مجید صالحی ،دارو ندار اثر مسعود ده نمکی ،دختری به نام آهو ساخته قدرت الله صلح میرزایی ، کلاه پهلوی از سر سید ضیاءالدین دری و ما فرشته نیستیم به کارگردانی فلورا سام اشاره کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.