کد خبر : 21561 / /
/

جدیدترین عکس پیمان قاسمخانی با همسر جوانش میترا ابراهیمی را مشاهده می کنید.

میترا ابراهیمی متولد 2 اسفند سال 1369 می باشد. میترا ابراهیمی دکتر روانشناس و مستندساز، دارای مدرک تحصیلی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است. میترا ابراهیمی در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد. میترا ابراهیمی به تازگی با پیمان قاسم خانی نویسنده و همسر سابق بهاره رهنما ازدواج کرده است. میترا ابراهیمی در خانه گربه ای به نام لئو را سرپرستی می کند.

میترا ابراهیمی

معرفی میترا ابراهیمی  

میترا ابراهیمی ۳۱ سال سن دارد و ازدواج با پیمان قاسم خانی اولین ازدواج و همسر اول او پیمان قاسم خانی است .

تحصیلات میترا ابراهیمی در رشته ی روانشناسی است اما در زمینه هنری نیز به حرفه ی کارگردانی مشغول است و از او به عنوان یک مستند ساز حرفه ای یاد می کنند .

میترا ابراهیمی روانشناس بالینى کودک و نوجوان ، عضو سازمان نظام روانشناسی و یکی از طرفداران زندگی گیاهخواری است.

میترا ابراهیمی روانشناس و فیلمسازی جوان است که به تازگی اولین فیلم بلند مستند خود را درباره کامیار شاپور پسر فروغ فرخزاد کارگردانی کرده و این فیلم را در سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت از پرده‌ سینمای چارسو به اکران رسانده است.

میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی متولد 69 و فارغ التحصیل رشته ی روانشناسی است و در زمینه هنری نیز به حرفه ی کارگردانی مشغول است و از او به عنوان یک مستند ساز حرفه ای یاد می کنند.

چکیده ای از بیوگرافی میترا ابراهیمی:

نام : میترا ابراهیمی

متولد : 2 اسفند 69 

حرفه : روانشناس ، مستندساز

میترا ابراهیمی متولد 2 اسفند سال 1369 می باشد،میترا ابراهیمی  دکتر روانشناس و مستندساز، دارای مدرک تحصیلی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است.

میترا ابراهیمی در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.

آثار میترا ابراهیمی 

در پاییز ۹۸ فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام «کامی» در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گزاری بر عهده پیمان قاسم خانی بود و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده است.

میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی  از بچگی به فروغ فرخزاد علاقه داشته است و وقتی موفق به دیدار با کامیار شاپور شد ، با آنکه خود مایل به ساخت این مستند نبود، اما نظر شاپور آن بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد و به این ترتیب بود که میترا ابراهیمی فیلمساز شد.

آشنایی میترا ابراهیمی با پیمان قاسمخانی

کامی اولین کارم بود و من هیچ چیزی در دست نداشتم و به همین دلیل کسی تهیه کنندگی این کار را به عهده نمی گرفت. حامی جو باعث شد که ویدئو و اولین تیزر مستند کامی که در آن زمان با نام فرزند تنها در این سایت قرار دادم، دیده شود و سهم بزرگی در اینکه کامی، کامی شود داشت و من شانس پیدا کردن تهیه کننده (پیمان قاسمخانی )را پیدا کردم.

گفتنی است که مستند کامی به کارگردانی میترا ابراهیمی و تهیه‌کنندگی پیمان قاسم خانی و مستانه مهاجر تدوین این مستند و آهنگسازی آن را پریا قاسم خانی بر عهده داشته است.

کامی روایتگرِ زندگی کامیار شاپور فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است. پرتره‌ای از مردی که می‌توان او را نماد عزلت آدمی در دوران معاصر دانست.

میترا ابراهیمی

علاقه به فروغ فرخزاد

از بچگی به فروغ فرخزاد علاقه زیادی داشتم و تمام اتفاق‌هایی که پیرامون او می‌افتاد را دنبال می‌کردم حتی آدم‌های اطرافش را پیدا و با آنها درباره فروغ بدون دوربین صحبت می‌کردم و تنها آدمی که طی این سال‌ها نتوانستم پیدا کنم کامیار شاپور پسر فروغ بود زمانی که او را دیدم جا خوردم

میترا ابراهیمی کارگردان کیست

شغل من در واقع روانشناسی است اما همیشه به ادبیات علاقه‌مند بودم و آن را دنبال می‌کردم حتی کلاس‌های فیلمنامه نویسی نیز شرکت کرده بودم اما تجربه‌ای در زمینه فیلمسازی نداشتم فیلمسازی برایم به صورت وحشتناکی سخت بود و اما با خوش شانسی بزرگی روبرو شدم و آن کامیار شاپوری بود که روبروی دوربین من نشسته و با همه چیز کنار می‌آمد.

میترا ابراهیمی

اینستاگرام میترا ابراهیمی

پیج دکتر ابراهیمی با آیدی mitraebrahimi فعال است و او اینگونه خود را معرفی کرده است:

روانشناس بالینى کودک و نوجوان

عضو سازمان نظام روانشناسی

من ازعناصر۴گانه اطاعت میکنم

«فروغ»

حیوانات،کودکان،ادبیات،فلسفه

صفحه گیاهخواری من @anahita_veg

شماره تماس کلینیک۲۲۹۱۶۱۱۴

انصراف از جشنواره فجر

پیمان قاسم‌خانی و میترا ابراهیمی تهیه کننده و کارگردان مستند کامی از شرکت در جشنواره فیلم فجر انصراف دادند.

میترا ابراهیمی (کارگردان مستند کامی)نوشت: پیش از این با افتخار گفتم که فیلم را در جشنواره فجر اکران خواهم کرد چون کامی برای این مردم است چون نمی‌خواهم با پزهای روشنفکری ببرمش آن طرف و جایی اکرانش بکنم که درکش نمی‌کنند، اما حالا برایم هیچ افتخاری نیست.

حالا پنج سال تلاشم را کوچک‌ می‌بینم در مقابل داغی که بر دل مردم ایرانه! کامی هم به نوعی قربانی شد اما اکرانش بماند به زمانی بهتر با دلی خوش‌تر.

البته قابل ذکر است که تا پیش از اکران این مستند، کامیار شاپور پسر فروغ فرخزاد از دنیا رفت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.