کد خبر : 22374 / /
/

قیمت خودرو صفر داخلی روز ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت پراید در وضعیت رکودی قرار دارد. قیمت پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت پراید روند افزایشی گرفته است. قیمت پراید و خودرو داخلی تحت تأثیر بازار ارز است. قیمت پراید و سایر خودروهای محبوب داخلی را در خبر روز دنبال کنید. 

بازار خودرو همچنان در وضعیت رکودی قرار دارد. کارشناسان معتقدند که اگر تغییری در وضعیت فعلی ایجاد نشود، قیمت‌ خودرو به روند افزایشی خود ادامه می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

جدیدترین قیمت پراید در بازار خودرو

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۴۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷ اتومات اکنون در قیمت ۶۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۱۴ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ اکنون در قیمت ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۶۵ میلیون تومان پیش رفت.

تارا اتوماتیک هم امروز با قیمت ۵۹۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت پراید

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

حمیدرضا حیدری، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: برخلاف ادعاهایی که در رابطه با بالا رفتن سطح معاملات می‌شود، بازار همچنان در وضعیت رکودی قرار دارد و خرید و فروش چندانی صورت نمی‌گیرد.

او افزود: اما این رکود به صورت تورمی به روند خود ادامه می‌دهد و قیمت‌ها در حال افزایش است. به نظر می‌رسد که اگر تغییری در وضعیت موجود بازار ایجاد نشود، قیمت‌ها به روند افزایشی و بازار به روند رکودی خود ادامه می‌دهد.

چندی پیش هم، بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: خریداران و فروشندگان در بازار خودرو منتظر نتیجه قطعی مذاکرات برجام هستند. به همین دلیل رکود بازار همچنان به صفر نرسیده و سطح معاملات پایین است.

او افزود: اما با توجه به اینکه بازار خودرو تاثیرپذیری زیادی از قیمت دلار دارد و نرخ این ارز هم یک روند صعودی را طی می‌کند، پیش‌بینی می‌شود که قیمت خودرو هم در ماه‌های آینده با افزایش همراه شود.

قیمت پراید | رشد 5 میلیون تومانی قیمت «دنا معمولی» در بازار

امروز 26 مهر 1401 ارزیابی بازار پرتیراژهای ایران خودرو از رشد یک تا پنج میلیونی قیمت ایران خودرویی‌ها حکایت دارد.

براساس رصد بازار خودرو می توان گفت علاوه بر پرتیراژهای ایران خودرو امروز سایپایی ها هم با رشد قیمت در بازار عرضه شدند. به گفته فعالان بازار خودرو رشد قیمتی در بازار خودرو در حالی رقم خورد که امروز دلار شکل کاهشی به خود گرفته بود؛ با این حال اینکه چه عاملی موجب رشد قیمت خودرو در بازار در شرایطی صورت گرفته که همچنان امکان کشف قیمت با توجه به کندی اینترنت و فیلترینگ بسیاری از شبکه های اجتماعی وجود ندارد. در این خصوص فعالان اقتصادی بر این نکته تاکید می کنند نقش بازارسازها در تغییر قیمت اثرگذار بوده و موجب شده تا پس از آرامش روزهای اخیر امروز شکل قیمتی در بازار تغییر کند.

فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که رشد قیمت خودروهای داخلی در حالی رقم خورده که از امروز دور دوم مزایده خودروهای دپو شده کلید خورد و با این شرایط رشد قیمت داخلی‌ها کمی دور از ذهن به نظر می رسد.

اما با وجود تغییرات صورت گرفته در بازار همچنان بازار خودروهای داخلی در رکود بسر می برد و این امر موجب شده تا فعالان اقتصادی از تداوم دوری کردن خریداران برای ورود به بازار خبر دهند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز با افزایش 2 میلیونی 350 میلیون تومانی شد . «هایما S7» هم در بازار رشد 3 میلیونی قیمت داشت و  950 میلیون تومانی شد. رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو «تارا دنده ای» در بازار 444 میلیون تومانی باقی ماند و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» شاهد رشد قیمت در بازار بودیم بطوریکه «دنامعمولی» با افزایش 5 میلیونی در بازار 398 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با افزایش سه میلیونی 520 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار با افزایش سه میلیونی در بازار 408 میلیون تومان قیمت خورد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.