کد خبر : 22490 / /
/

حسین قربان‌زاده در گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد که با ابلاغ آیین‌نامه مربوط به واگذاری سهام عدالت به جاماندگان، بلافاصله کار واگذاری سهام عدالت این اقشار آغاز خواهد شد.

سود سهام عدالت دو و نیم برابر می‌شود. امسال سود سهام عدالت مردم از محل مالکیت سهام عدالت در حوزه شرکت‌های بورسی و غیربورسی، دو و نیم برابر افزایش می‌یابد. منابع خبری در توییتر از احتمال ۲ برابر شدن سود سهام عدالت در سال ۱۴۰۱ خبر دادند. تا اواسط آبان ماه منابع ناشی از سود سهام شرکت‌های غیر بورسی سهام عدالت مشخص می‌شود.

۳.۵ میلیون نفر از اقشار کم‌درآمد که تاکنون سهام عدالت دریافت نکرده‌اند، به‌زودی مالک سهام عدالت خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین قربان‌زاده در گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد که با ابلاغ آیین‌نامه مربوط به واگذاری سهام عدالت به جاماندگان، بلافاصله کار واگذاری سهام عدالت این اقشار آغاز خواهد شد.

به گفته وی، جاماندگان سهام عدالت به دو بخش تقسیم شده‌اند که بخش اول، اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که دارنده سهام عدالت نیستند.

رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: تعداد این افراد ۳.۵ میلیون نفر است.

تکلیف بخش دوم جاماندگان سهام عدالت چه زمانی مشخص می شود؟

۳.۵ میلیون نفر از اقشار کم‌درآمد که تاکنون سهام عدالت دریافت نکرده‌اند، به‌ زودی مالک سهام عدالت خواهند شد.

به گزارش همشهری آنلاین، حسین قربان زاده رییس سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد که با ابلاغ آیین‌نامه مربوط به واگذاری سهام عدالت به جاماندگان، بلافاصله کار واگذاری سهام عدالت این اقشار آغاز خواهد شد.

به گفته وی، جاماندگان سهام عدالت به دو بخش تقسیم شده‌اند که بخش اول، اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که دارنده سهام عدالت نیستند. تعداد این افراد ۳.۵ میلیون نفر است.

بر اساس برآوردهای وزارت اقتصاد، با انتقال سهام تعدادی از شرکت‌های دولتی، به این ۳.۵ میلیون نفر سهام عدالت با ارزش روز ۱۰ میلیون تومان واگذار خواهد شد.

آیین‌نامه مربوط به واگذاری سهام عدالت این اقشار به تصویب دولت رسیده و در انتظار تایید هیات تطبیق مصوبات مجلس است. بلافاصله پس از تایید هیات مذکور، کار واگذاری سهام عدالت به این اقشار شروع خواهد شد.

بخش دوم جاماندگان سهام عدالت، سایر اقشار جزو ۶ دهک درآمدی پایین هستند که هنوز تعداد آنها مشخص نشده است. افراد مشمول این بخش، با هماهنگی وزارت اقتصاد و وزارت کار مشخص خواهند شد.

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از ثبت نام ۳.۵ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت در سال ۱۴۰۱ خبر دادند و به بررسی خبر خوش رئیس سازمان خصوصی سازی به اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی برای دریافت سهام ۱۰ میلیون تومانی پرداختند.

حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی درباره ثبت نام جاماندگان سهام عدالت در سال ۱۴۰۱ گفت: جاماندگان سهام عدالت به دو بخش تقسیم شده‌اند که بخش اول، اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که دارنده سهام عدالت نیستند؛ تعداد این افراد ۳.۵ میلیون نفر است.

وی افزود: بر اساس برآوردهای وزارت اقتصاد، با انتقال سهام تعدادی از شرکت های دولتی، به این ۳.۵ میلیون نفر سهام عدالت با ارزش روز ۱۰ میلیون تومان واگذار خواهد شد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

زمان واریز سود سهام عدالت 1401 ؛ مبلغ سود سهام عدالت در سال 1401 چقدر است؟ [+ ویدیو]

زمان واریز سود سهام عدالت 1401 مشخص شده است. پیش‌تر نیز درباره مبلغ سود سهام عدالت حرف و حدیث‌های زیادی به گوش می‌رسد که در حال حاضر این مبلغ نیز مشخص شده است. با تکراتو همراه باشید.

از زمان واگذاری سهام عدالت، شایعات زیادی درباره زمان واریز سود سهام عدالت 1401 در میان بوده و حال به نظر می‌رسد این زمان قطعی شده باشد

سهام عدالت در واقع نوعی از یارانه است که از دولت نهم به مردم واگذار شده و هدف آن گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور بوده است. از زمان واگذاری این سهام تا امروز شایعات زیادی درباره زمان پرداخت سود سهام عدالت 1401 مطرح شده و در جدیدترین اخبار، مبلغ سود سهام عدالت نیز مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: 

عیدی کارکنان 1402 اعلام شد ؛ پاداش جذاب دولت برای عیدی سال 1402!

زمان واریز سود سهام عدالت 1401

زمان واریز سود سهام عدالت 1401 ؛ تاریخ پرداخت سود سهام عدالت

چندی پیش پیمان حدادی در خصوص زمان و میزان واریز سود سهام عدالت 1401 اظهاراتی داشت و روز گذشته محمدرضا پورابراهیمی مبلغ سود سهام عدالت 1401 را اعلام کرده است. اما آیا سود سهام عدالت این بار به موقع پرداخت می‌شود؟

چندی پیش از این نیز دستیار ویژه و مشاور سابق رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود سود سهام عدالت دو برابر شده و به 60 همت برسد گفته بود:

سهامداران سهام عدالت 1 میلیون تومانی در حدود 2 میلیون تومان و سهامداران 532 هزار تومانی در حدود یک میلیون و یکصد هزار تومان سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

زمان واریز سود سهام عدالت 1401 ؛ تاریخ پرداخت سود سهام عدالت مشخص شد؟

در خصوص شیوه پرداخت سود سهام عدالت، سود عملکرد سال 98 در د مرحله اسفند 99 و تیر 1400 پرداخت شد. سود عملکرد 99 نیز به صورت یک مرحله‌ای در اسفند 1400 واریز شد. در نتیجه نحوه واریز سود سهام عدالت 1401 بستگی تامی به همکاری شرکت‌ها دارد.

پیمان حدادی، دستیار ویژه و مشاور سابق رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در ارتباط با زمان اجرایی شدن سود سهام عدالت نیز گفته بود:

اگر شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت همکاری لازم را انجام دهند، امکان دارد برنامه ریزی به نحوی انجام شود که واریز سهام عدالت طی 2 مرحله، مثلا انتهای پاییز 1401 و انتهای زمستان 1401 پرداخت شود.

دیروز 23 مهر نیز محمدرضا پور ابراهیمی درباره روند افزایش سرمایه شرکت‌های غیربورسی گفته بود:

هم اکنون سود شرکت‌های غیر بورسی درگیر فرایند افزایش سرمایه است که این سود در کل به میزان 4.5 هزار میلیارد تومان برآورد شده است. ظرف 2 هفته آینده فرایند افزایش سرمایه شرکت‌های غیر بورسی انجام می‌شود و سپس تا اواسط آبان ماه منابع ناشی از سود سهام شرکت‌های غیر بورسی سهام عدالت مشخص می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص اینکه چه زمانی سود شرکت‌های غیربورسی به حساب سهامداران واریز می‌شود نیز گفت: «امسال سود سهام شرکت‌های بورسی افزایش قابل توجهی داشته به طوری که از 29 هزار میلیارد تومان به حدود 67 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که اگر با سود غیر بورسی‌ها جمع بزنیم، حدود 70 هزار میلیارد تومان می‌شود؛ بنابراین هفته گذشته در وزارت اقتصاد پیشنهادی مطرح شده که همزمان با پیگیری پرداخت سود سهام شرکت‌های غیر بورسی، بورسی‌ها هم سریع‌تر کارشان نهایی شود و بعد سود شرکت‌های بورسی و غیر بورسی در یک بازه زمانی به حساب سهامداران عدالت واریز شود».

در حالی که صحبت از پرداخت سود سهام عدالت برای سال 1400 هست، بیش از 1 میلیون و 800 هزار سهامدار عدالت به دلیل نقص حساب بانکی هنوز موفق به دریافت سود سال های 98 و 99 نشده اند.

ویدیوی مربوط به گزارش صدا و سیما درخصوص پرداخت سود معوقه سهام عدالت به سهامداران را در ادامه مشاهده کنید:

سود سهام عدالت 1401 چه زمانی واریز می‌شود؟

در خصوص شیوه پرداخت سود سهام عدالت، سود عملکرد سال 98 در د مرحله اسفند 99 و تیر 1400 پرداخت شد. سود عملکرد 99 نیز به صورت یک مرحله‌ای در اسفند 1400 واریز شد. در نتیجه نحوه واریز سود سهام عدالت 1401 بستگی تامی به همکاری شرکت‌ها دارد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به مقاله «زمان واریز سود سهام عدالت 1401 ؛ مبلغ سود سهام عدالت در سال 1401 چقدر است؟ [+ ویدیو]» در تکراتو مراجعه کنید.

مبلغ سود سهام عدالت چقدر است؟

سهامداران سهام عدالت 1 میلیون تومانی در حدود 2 میلیون تومان و سهامداران 532 هزار تومانی در حدود یک میلیون و یکصد هزار تومان سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به مقاله «زمان واریز سود سهام عدالت 1401 ؛ مبلغ سود سهام عدالت در سال 1401 چقدر است؟ [+ ویدیو]» در تکراتو مراجعه کنید

دیدگاه شما درباره‌ زمان واریز سود سهام عدالت 1401 و همچنین مبلغ سود سهام عدالت در سال 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.