کد خبر : 5234 / /
/

لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر در کاراکتر های کمدی به ایفای نقش میپردازد در گفتگویی از رازهای زندگی و ازدواج دومش صحبت کرد.

به گزارش سایت خبرآزاد، لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که با جنگ 77 به شهرت رسید در سال 1348 در تهران متولد شد. لاله صبوری به رغم دور نگه داشتن خود از حواشی شبکه های مجازی، با توجه به مصاحبه های خود همیشه مورد توجه قرار دارد. از ازدواج زود هنگام خود تا طلاق و ازدواجش با مردی ساکن آمریکا، که یکی از تیترهای مهم زندگی او است. 

بیوگرافی لاله صبوری

نام  : لاله صبوری

متولد : 16 تیر 1348 تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر

محل زندگی : تهران

همسرها : آقای عربشاه همسر اول و پویا قاسمی طاری همسر دوم

فرزندان : هلیا عربشاه و بهداد عربشاه و نورا قاسمی

ازدواج زود هنگام لاله صبوری

لاله صبوری در سن 17 سالگی با یک مرد 34 ساله ازدواج کرد. اما زندگی مشترک او دوام نداشت و با وجود داشتن دو فرزند با دشواری های زیاد، از همسرش جدا شد.

وی در سن 25 سالگی تصمیم گرفت تا در کنکور سراسری شرکت کند او نفر 26 ام کنکور سراسری شد و تئاتر خواند.

لال صبوری در خاطرات خود نوشته است که ازدواج اول او به طور کاملا سنتی شکل گرفته بود و همسرش از موقعیت اجتمالی و شغلی بسیار خوبی برخوردار بود اما اجازه انجام هیچ کاری را به وی نمی داد، نه تحصیل و نه رانندگی. او روز کنکور در را به روی خانم بازیگر قفل کرده بود.

زندگی لاله صبوری

لاله صبوریبه گفته لاله صبوری، همسرش مرد متشخصی بود اما عقاید آنها با یکدیگر متفاوت بود.وی یک روز تصمیم می گیرد تا با دو فرزندش به خانه پدری بازگردد. آنها پس از دشواریهای زیاد بعد از گذشت 6 سال از یکدیگر جدا شدند.این هنرمند تا 18 سالگی فرزندانش، همیشه بر سر حضانت آنها درگیر بود.

او در شبکه های اجتماعی از خاطرات تلخ کودک همسری خود و حضور در دادگاه خانواده در سن 23 سالگی خود می نویسد.

فعالیت های لاله صبوری
لاله صبوری

لاله صبوری علاوه بر بازیگری تجربه اجرا در شبکه جام جم را دارد. او همچنین، در زمینه نقاشی نیز فعالیت می کند و از سنین جوانی برای کسب درآمد به شاگردان مادرش تدریس خصوصی کرده و طراحی فرش انجام می داد.این هنرمند کشورمان در کنار بازیگری به کار نویسندگی و کارگردانی نیز می پردازد.

ازدواج دوم لاله صبوری

لاله صبوری چند سال بعد از جدایی خود با مردی به نام پویا قاسمی آشنا شده و با او ازدواج کرد. همسر دوم خانم بازیگر ساکن آمریکا و در زمینه تولید قطعات خودرو فعالیت می کند.

به گفته لاله صبوری ، همسرش مرد همراهی است و حمایت های او موجب موفقیت در زمینه هنر و بازیگری خانم صبوری شده است.

این هنرمند در یکی از مصاحبه های اخیر خود گفته است که تمایلی به زندگی در آمریکا ندارد و با وجود امکانات ماندن در آن سرزمین، ترجیح می دهد تا در کنار مردم خود و شغلش باقی بماند.

او با توجه به ساکن بودن همسرش در آمریکا، مانعی برای رفت و آمد یا ماندن در آنجا را ندارد اما وی خود را متعلق بهزندگی در آمریکا نمی داند.

فرزندان لاله صبوری

لاله صبوری برای اولین بار در سن 17 سالگی مادر شد و پسر خود به نام بهداد را به دنیا آورد. او علاقه بسیاری به فرزندان خود دارد و در بیشتر مراسم ها به همراه فرزندنش حضور پیدا می کند.

پسر لاله صبوری در رشته معماری تحصیل کرده است و فاصله سنی کم او با مادرش مورد توجه می باشد.

فرزند دوم  وی به نام هلیا، سه سال بعد از پسرش به دنیا آمد.

لاله صبوری علاقه خاصی به کودکان دارد و شاید همین علاقه او را ترغیب کرد که پس از ازدواج برای سومین بار مادر شود. او با پذیرش ریسک همه جوانب دومین دختر خود به نام نورا را به دنیا آورد.  نورا 18 سال کوچکتر از خواهرش است.

از نظر لاله صبوری مادر شدن در سن کم معایب و مزایای خود را دارد.

این بازیگر بعد از به دنیا آمدن دو فرزند اول خود ادامه تحصیل داده و به دانشگاه رفت.  سپس به حرفه مورد علاقه اش، بازیگری روی آورده و مشغول به کار شد. لاله صبوری در تمام این دوران با فرزندانش همراه بود و همراهی فرزندانش را یکی از مزایای زود مادر شدن خود می داند.

آغاز فعالیت بازیگری لاله صبوری

لاله صبوریلاله صبوری با مجموعه تهران 11 در سال 75 به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد اما با جنگ 77 به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید. بازی در جنگ 77، در کنار مهران مدیری و در نقش مریم ، باعث شهرت او شد.  بسیاری از مردم او را هنوز با نام مریم به خاطر دارند.سریال ببخشید شما همکاری مجدد مهران مدیری و این هنرمند بود.

 لاله صبوری معمولا نقشهایی را ایفا می کند که شیطنت خاص و شیرینی در آن تداعی می شود. او در سریال رستوران این زمینی ها، معراجی ها، سیگنال موجود است، دوقلوها، جاده در دست تعمیر است، بزرگ مردان کوچک ایفای نقش کرده است.

کارهای تلویزیونی لاله صبوری

● دوقلوها – 1398

● سرگذشت – 1397

● لژیونر – 1396

● چرخ فلک – 1395

● معراجی ‌ها – 1393

● عینک آفتابی – 1393

● بوی باران – 1392

● خانه ‌ای روی تپه – 1391

● کسی خوابه؟ – 1390

● جاده در دست تعمیر – 1387

● بزرگمرد کوچک – 1387

● من نه منم – 1385

● اکسیژن – 1384

● کمربندها را ببندیم – 1383

● بانویی دیگر – 1383

● فقط به خاطر تو – 1382

● دوقلوها – 1381

● گروه هفت

● رستوران خانوادگی – 1380

● تلخ و شیرین – 1379

● این زمینی‌ ها – 1378

● جنگ 77 – 1377

● بگذار آفتاب برآید – 1377

● تهران 11-595ج48 – 1375

شبکه خانگی لاله صبوری

● هشتگ خاله سوسکه – 1397

● سیگنال موجود است – 1393

● شوخی کردم – 1392

فیلم سینمایی لاله صبوری

● شیرین – 1386

● ول کن دستمو – 1388

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.