کد خبر : 1048 / /
/

حوادث اختصدزد فراری ماشین های دیگر را له کرد / شلیک پلیس پایان ماجرا بود

سارق حرفه ای پس از یک تعقیب و گریز پلیسی با شلیک تیرهوایی مامور پلیس زمینگیر شد.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: ساعت 6 بعداز ظهر 8 دی ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده تهرانپارس به یک خودرو پراید دارای راننده مظنون شده که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص می شود خودرو دارای سابقه سرقت در همان روز از محدوده کلانتری 126 تهرانپارس است.

تعقیب و گریز پلسی برای دستگیری سارق سابقه دار

حوادث

وی عنوان کرد: کارآگاهان در ادامه به راننده خودروی مسروقه دستور توقف داده اما وی پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت متواری و با لایی کشی در بین خودروها باعث رعب و وحشت بین شهروندان می شود، مجدداً اعضای اکیپ با استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودروی متواری دستور توقف داده اما وی توجهی نکرده و با حرکات مخاطره آمیز به سمت خیابان استخر بصورت خلاف جهت متواری می شود.

رئیس مرکز عملیات ابراز داشت : کارآگاهان پس از طی کردن مسافتی برای مسدود کردن مسیر خودروی مسروقه اقدام می کنند که راننده با جسارت تمام و برای فرار به سمت خودروهای عبوری رفته و پس از تصادف و ایجاد خسارت به چندین خودروی عبوری در ترافیک ایجاد شده متوقف می شود.

شلیک تیرهوایی برای دستگیری سارق جوان

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق پس از متوقف شدن برای فرار از قانون دست از تلاش برنداشته و با شکستن شیشه خودرو به سمت ماموران حمله و قصد درگیری با آنها را داشته که برای کنترل او، افسراکیپ اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و متهم به هویت بهرام دستگیر می شود .

یوسفوند اظهار داشت: پس از دستگیری بهرام در بازرسی از داخل خودرو 2 قمه بزرگ و یک عدد ضبط صوت کشف که پس از انتقال خودرو به پارکینگ ، اقلام مکشوفه به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.