کد خبر : 1365 / /
/

​مردی در استرالیا در جریان شنا در یک دریاچه، توانسته است با استفاده از زور، سر خود را از میان آرواره‌های یک تمساح بیرون بیاورد.

نشریه گاردین گزارش داده است که این مرد ۴۴ ساله روز پنجشنبه ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه بعدازظهر در حومه «کِرنز» در «کاراووُنیکا»، مورد حمله یک تمساح قرار گرفته است.

امدادگران پزشکی گفته‌اند که او توانسته است تنها با جراحاتی سطحی به ناحیه جمجمه، یک سوی صورت و بالاتنه‌اش، از مهلکه فرار کند.

یک تمساح سر او را در حال شنا در دریاچه «لیک پلاسید»، بی‌مقدمه در میان آرواره‌های خود می‌گیرد.

نجات معجزه آسای یک مرد از مرگ

پل سوئینی، امدادگر پزشکی، گفت: «او دست‌های خود را داخل دهان (تمساح) گذاشت و با زور از سر خود جدا کرد. با این حرکت دهان تمساح باشدت روی یکی از انگشت‌های دست چپ او بسته شد.»

او سپس توانست خود را از حمله تمساح دور کند و برای تقاضای کمک، آهسته به جانب ساحل شنا کند. متعاقب آن، او مورد معاینه امدادگران پزشکی قرار گرفت برای کسب اطمینان، به بیمارستان منتقل شد.

آقای سوئینی افزود: «اگر تمساح دندان‌های خود را روی گردن یا گلوی او که رگ‌های عمده خونی دارند فرو برده بود، آن حمله می‌توانست مرگبار باشد.

خارج کردن سر یک مرد از دهان یک تمساح

حوادث

«جمجمه انسان سخت و محکم است. هیچ شکستگی یا سوراخی در جمجمه (قربانی) دیده نشد و او تنها جراحاتی در استخوان یک طرف صورت، شانه، و انگشتش برداشته بود.»

آقای سوئینی گفت که آن مرد که هویتش فاش نشده است، از برخورد با تمساح از شنا در دریاچه منصرف نشده و به‌زودی به آن بازخواهد گشت.

مسئولان حیات وحش در صدد ارزیابی امکانات انتقال تمساح از «لیک پلاسید» هستند که امری است که مدام در مورد تمساح‌ها تکرار می‌شود

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.