کد خبر : 1398 / /
/

رئیس پلیس فتا استان ایلام از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان خبر داد و گفت : متهم پسر شاکی از آب در آمد .

رئیس پلیس فتا استان ایلام از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان خبر داد و گفت : متهم پسر شاکی از آب در آمد .

برداشت غیرمجاز از حساب بانکی پدر

بازداشت قمه کش

سرهنگ "علی جمالی" رئیس پلیس فتا ایلام در تشریح این خبر اظهار کرد: یکی از شهروندان با همراه داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اعلام داشت که طی چند مرحله مبالغی به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی برداشت شده است.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و بررسی مستندات شناسایی عامل یا عاملین در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که مبالغ مدنظر جهت خرید و شارژ حساب‌های کاربری بازی‌های آنلاین استفاده شده است.

معلوم شدن مشخصات هویتی 

بازداشت

سرهنگ "علی جمالی" بیان کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا مشخصات هویتی فرد برداشت کننده از حساب بانکی مشخص گردید که احدی از فرزندان شاکی بوده است.

رئیس پلیس فتا استان ایلام با اشاره به اینکه فرزند شاکی با دسترسی به حساب‌های بانکی و دریافت رمز دوم از طریق گوشی پدر خود دست به چنین اقدامی زده بود، عنوان کرد: پرونده جهت ادامه رسیدگی تحویل مراجع قضایی داده شد.

این مقام انتظامی توصیه کرد: شهروندان در حفظ اطلاعات بانکی خود جدیت داشته باشند و کارت بانکی، رمز شخصی و اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و مراقب فرزندان خود و نحوه فعالیت آن ها در فضای مجازی باشند

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.