کد خبر : 1673 / /
/

احتمال استرداد "میلاد حاتمی"، یکی از گردانندگان سایتهای قمار و شرط‌بندی، به ایران قوت گرفت.

دستگیری میلاد حاتمی از دیشب حاشیه ساز شده است. علت دستگیری میلاد حاتمی به دلیل سایت های قمار و فریب نوجوانان عنوان شده است. پس از دستگیری میلاد حاتمی همسر او مصاحبه هایی انجام داده است. پس از دستگیری میلاد حاتمی او را تحویل پلیس ایران داده اند. اخبار جدید درباره دستگیری میلاد حاتمی را اینجا دنبال کنید.

احتمال استرداد "میلاد حاتمی"، یکی از گردانندگان سایتهای قمار و شرط‌بندی، به ایران قوت گرفت.

اشک و لابه همسر میلاد حاتمی بعد از دستگیری میلاد حاتمی

دستگیری میلاد حاتمی و استرداد او به ایران

یک کانال تلگرامی که در زمینه IT فعال است و برای مقابله با سایتهای شرط‌بندی و قمار و فعالان در این حوزه، فعالیت دارد، خبر داده که میلاد حاتمی، به وان ترکیه منتقل شده و احتمالاً در ساعات آینده به ایران مسترد خواهد شد.

دستگیری میلاد حاتمی

میلاد حاتمی؛ یکی از گردانندگان و تبلیغ‌کنندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی به‌شمار می‌آید و چندین سال است از این طریق پول‌های زیادی را کسب کرده و کلاهبرداری زیادی در این رابطه انجام داده است وی همچنین از تمام روش‌های غیراخلاقی برای تبلیغ استفاده می‌کند.

این کلاهبردار که از محل راه‌اندازی سایتهای قمار، ارتزاق می‌کند، مدتی پیش ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن، داخل خودروی پلیس استانبول در حال بازی با آژیر خودروی پلیس دیده می‌شد و در همان زمان توسط پلیس ترکیه بازداشت شد.

علت بازداشت وی نیز انجام این کار و انتشار تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی عنوان شد.

حاتمی در آن زمان تحویل پلیس مهاجرت ترکیه شد تا درباره وی تصمیم‌گیری شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.