کد خبر : 1773 / /
/

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت از پلمب مطب یک پزشک قلابی در حوالی میدان تجریش خبر داد و گفت: این متهم که اقدام به انجام جراحی زیبایی پرخطر بدون مجوز در مطب خود می کرد، دستگیر شد.

پزشک قلابی در تجریش دستگیر شد!

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت از پلمب مطب یک پزشک قلابی در حوالی میدان تجریش خبر داد و گفت: این متهم که اقدام به انجام جراحی زیبایی پرخطر بدون مجوز در مطب خود می کرد، دستگیر شد.

دستگیری پزشک قلابی

سرهنگ «نادر مرادی» روز سه شنبه اظهار داشت: چندی پیش زن جوانی با مراجعه به پلیس امنیت عمومی گفت که برای دریافت خدمات درمانی به یکی از مطب های جراحی زیبایی در حوالی میدان تجریش مراجعه کردم ولی پس از آن متوجه شدم پزشک این مطب فاقد پروانه تخصصی جراحی بود و من از ادامه مراحل درمانی خود منصرف شدم.

وی با بیان اینکه بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت قرار گرفت، ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی، پرونده مشابهی دیگری از سوی اداره بهداشت و درمان به این معاونت ارجاع شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت تا اینکه روز گذشته در بازدید مشترکی که به همراه کارشناسان اداره بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از این مطب انجام گرفت، مشخص شد پزشک این مرکز درمانی حتی فاقد پروانه طبابت عمومی بوده و بدون داشتن پروانه تخصصی به صورت غیرمجاز با اخذ مبالغ هنگفت از بیماران خود، جراحی زیبایی(لیپوماتیک و لیپوساکشن) را انجام می دهد.

تأکید پلیس بر مراجعه به مراکز معتبر درمانی

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: صبح روز بیست و پنجم اسفند ماه، این پزشک قلابی دستگیر و مطب وی توسط مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت پلمب و دستگاه و ادوات غیرمجاز جراحی نیز توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان توقیف شد.

معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه تا کنون ۲ تن از شاکیان برای این پرونده شناسایی شده اند، اضافه کرد: پرونده متهم به دادسرا معرفی شد.

مرادی با اشاره به اینکه این نوع جراحی در علم پزشکی از جمله جراحی های خطرناک و با ریسک بالا بوده و در صورت نداشتن تخصص لازم ممکن است منجر به مرگ بیمار شود، از شهروندان خواست: به مراکز درمانی و بهداشتی معتبر مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص مراتب را سریعا با شماره گیری مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.