کد خبر : 2640 / /
/

بشنوید از روایت عجیب این مرد از لحظات نزدیک به مرگ.

روایت این مرد از لحظات عجیب قبل از مرگ

«زندگی پس از زندگی» ویژه برنامه افطار شبکه چهار سیما 

شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطار، ویژه برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی » را هرروز ساعت 19روی آنتن می برد. 

«زندگی پس از زندگی»  برنامه ای دیدنی است از بیان تجربیات مرگ موقت افرادی که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته اند. در این برنامه با تجربه گران مختلف از شهرها و روستاها ی متععد ایران طی 4 سال پژوهش و مصاحبه حضوری انجام شده است. 

این برنامه در 30 قسمت 55 الی 60 دقیقه ای به تهیه کنندگی عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید می شود.

زندگی پس از مرگ

«زندگی پس از زندگی» در ایام ماه مبارک از شنبه تا پنجشنبه ساعت 19 و جمعه ها ساعت 17 پخش می شود. این برنامه در ساعت 2  بامداد بازپخش می شود.

«سوره» ویژه برنامه قرآنی شبکه چهار برای ماه مبارک رمضان 

برنامه تلویزیونی قرآنی«سوره» با رویکردی جدید و اُنس بیشتر با معارف قرآن در ایام ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد. 

در این برنامه شاهد گفتگو و بخش‌های متنوع پیرامون قرآن و زندگی، قرآن و سیاست، قرآن و هنر و ... خواهیم بود. 

 برنامه «سوره» به تهیه کنندگی علی خواجه کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار است که هر شب ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود. این برنامه از شنبه تا پنجشنبه ساعت 17 و جمعه ساعت 16 بازپخش می شود.

«سحوری» ویژه برنامه سحرگاه شبکه چهار 

شبکه چهار سیما سحرهای ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه سحوری میزبان بینندگان فرهیخته خویش است. این برنامه که در گروه اجتماعی این شبکه تولید خواهد شد با محوریت انسان قوی ـ ملت قوی ـ تمدن قوی به تهیه کنندگی حسین خسروی به روی آنتن خواهد رفت.

 در این ویژه برنامه مروری خواهیم داشت بر فرازهایی از نهج البلاغه و صحیفه مبارکه سجادیه و دعای ابوحمزه ثمالی که ذهن و روح انسان را در ارتباط با خویشتن و خدا مصفا خواهد کرد و همچنین با نگاه به متون کهن، برای استفاده از بیش از پیش از برکات ماه مبارک رمضان آماده خواهیم شد. از دیگر آیتم های برنامه می توان به گفتگو با خدا با صدای استاد ساعد باقری ، مناجات، یادواره شهدا ، گفتگو با انسان های قوی و ... اشاره کرد. 

«سحوری» در سحرهای ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۳:۳۰ بامداد پخش می شود.

 سری جدید مجموعه کوتاه تلویزیونی «تربت» کاری است از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما که در قالب تصویرسازی بر روی خاک، روایت‌های کوتاه را با موضوع ماه مبارک رمضان، منعکس خواهد کرد. 

عنوان «تربت» علاوه بر تمرکز بر قالب طراحی بر روی خاک، اشاره‌ای است به پیاده‌روی عاشقان امام حسین (ع) که با پای پیاده بر خاک کربلا و تربت سیدالشهدا (ع) قدم میگذارند. 

در سری جدید «تربت» تمثیلات اخلاقی آیت الله حائری شیرازی در 30 قسمت روایت می شود.

این مجموعه‌ به تهیه‌کنندگی مصطفی موسی‌پسندی کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار است که به صورت میان‌برنامه از این شبکه پخش خواهد شد. 

هرروز معرفی یک کتاب و نویسنده به همراه یک مسابقه با جوائز ارزنده برای مخاطبین برنامه و همچنین آیتم استنداپ کمدی با موضوع کتاب و کتابخوانی ، همه و همه در برنامه «کتاب خوب» برای مخاطبین شبکه گنجانده شده که به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب، در ایام ماه مبارک پخش خواهد شد. 

کتاب خوب کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیماست که به تهیه کنندگی هیدوی و کارگردانی مصطفی امامی هرروز ساعت 14 در این ایام روی آنتن خواهد رفت. 

اولین پخش سریال ژاپنی  «ابری بالای کوه»  از تلویزیون 

سریال ژاپنی ابری بر بالای کوه به کارگردانی Mikio Sato  از 13 اردیبهشت ماه مصادف با 8 رمضان هر شب ساعت ۲۴ از شبکه چهار پخش می شود.

این سریال ژاپنی زندگی 3 جوان روستایی ژاپنی را روایت می کند که بعدها هر سه افراد تاثیر گذاری در تاریخ و فرهنگ ژاپن می شوند. دو برادر که قهرمانان ملی ژاپن و از فرماندهان نظامی ژاپن هستند و رشادت , و راهکارهای آنها باعث می شود ژاپن  برای 3 دهه قدرت بی رقیب جنوب و شرق آسیا باشد. نفر سوم دوست صمیمی آنهاست که بعدها شاعر بزرگ ژاپن می شود و تغییرات مثبتی در شعر سنتی ژاپن ایجاد می کند. 

در خلاصه داستان آمده است: یوشیفورو پسر ده ساله یک خانواده فقیر ژاپنی است که نمیگذارد برادر تازه متولد شده اش را به خانواده ای دیگر بسپارند و به پدرش قول میدهد که برای مخارج او کار کند . آرزوی یوشیفورو ادامه تحصیل است و وقتی مدرسه ای رایگان در توکیو دایر می شود او

خانواده اش و برادر محبوبش را که نوجوانی شیطان ولی باهوش است را ترک میکند اما قول میدهد که همچنان برای مخارج او پول بفرستد... 

این سریال به همت تامین برنامه شبکه چهار سیما برای اولین بار از سیما ، هرشب ساعت ۲۴ پخش و ساعت ۱۸ بازپخش می شود. 

سری جدید مجموعه 《حدیث سرو》

زندگینامه و سیره فردی و علمی بزرگان و علما

مستندهای مربوط به آیت الله آقانجفی، آیت الله انصاری همدانی، آیت الله رحیم ارباب 

هرشب از شنبه تا ۴شنبه ساعت ۲۱ پخش و بازپخش روز بعد ساعت ۳ بامداد می باشد.

سخنرانی دکتر الهی قمشه ای با موضوع معنی و مفهوم «بسم الله الرحمن الرحیم» شنبه 6 اردیبهشت ماه ساعت 5 صبح از شبکه پخش و ساعت 17 بازپخش می شود.

گفتنی است پخش برنامه« معرفت» با موضوعات منعطف با ماه مبارک رمضان به صورت هفتگی جمعه ها ساعت ۱۹ ادامه می یابد.

تفسیر قرآن با آیت الله جوادی آملی هر روز بعد از اذان ظهر ۱۲:۱۵ و بازپخش روز بعد ۶:۱۵ صبح ، قرائت های کوتاه قرآن کریم همراه با تفسیر ، جزخوانی قرآنی کریم هر روز ساعت به صورت زنده از شاهچراغ شیراز ساعت ۱۲ و بازپخش ساعت ۵ صبح  از دیگر برنامه هاو میان برنامه هایی است که شبکه چهار سیما برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.