کد خبر : 2658 / /
/

جنازه جوان تهرانی در یک عملیات سخت کشف شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران غرق شدن یک نفر در آب‌های سد لتیان خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١١: ١۵ دقیقه روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه، در پی تماس همکاران آتش نشانی شهر لواسان در خصوص غرق شدن فردی در آب‌های سد لتیان گروه نجات ویژه و غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی گفت: ظاهراً صبح روز یکشنبه پنج فروردین ماه، جنازه فردی روی سطح آب مشاهده شده بود اما امکان خارج کردن او وجود نداشت. با حضور آتش نشانی تهران هر دو گروه آتش نشانان تهران و لواسان آن منطقه را جست و جو می‌کنند و پس از مدتی تلاش مرد ٢٨ سال‌های را از عمق آب خارج کردند.

وی افزود: ظاهراً مشخص بود که از فوت این مرد ٢٨ ساله ساعت‌ها گذشته است، حتی شاید این اتفاق مربوط به یک یا دو روز قبل بود که البته باید علت حادثه بررسی شود.

ملکی با اشاره به گرم شدن هوا گفت: همه ساله در چنین روز هایی شاهد افزایش آمار غرق شدگی هستیم چرا که برخی افراد برای شنا و تفریح وارد آب می‌شوند که اگر از عمق و شرایط آب آگاهی نداشته باشند امکان وقوع حادثه بسیار زیاد است

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.