کد خبر : 3061 / /
/

بانوی 35 ساله به داخل رایزر(مسیر) فاضلاب در شهرک وصال، سقوط کرد.

بانوی 35 ساله به داخل رایزر(مسیر) فاضلاب در شهرک وصال، سقوط کرد.    

سقوط زن جوان تهرانی از  ارتفاع 11 متری 

به گزارش رکنا، ساعت 00:13 دقیقه بامداد امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از وقوع حادثه سقوط شخص به داخل رایزر فاضلاب در شهرک وصال، خیابان یاس خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 82 و گروه امداد و نجات 6 را عازم محل حادثه کرد.

بنابر اظهار داود بختیاری افسر آماده منطقه هفت عملیات: خانمی 35 ساله به علت نامعلوم از ارتفاع 11 متری به داخل رایزر فاضلاب یک ساختمان مسکونی سقوط کرده بود و با توجه به مصدومیت و ارتفاع زیاد، قادر به خارج شدن از داخل آن نبود.

وی ادامه داد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی پس از ایمن سازی محل حادثه، کارگاه مناسب را برپا کردند و یکی از آتش نشانان با استفاده از ابزار مخصوص نجات پس از فرود به عمق گودال موفق شد به شخص آسیب دیده دسترسی پیدا کند.

سقوط از ارتفاع

نجات زن جوان و انتقال به مرکز درمان

بختیاری تصریح کرد: آتش نشانان پس از تثبیت سازی کامل مصدوم با احتیاط کامل وی را که خانم 35 ساله ای بود به بیرون منتقل کرده و جهت انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی با اشاره به اینکه شخص مصدوم جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شد، افزود: نیروهای آتش نشانی در پایان محل حادثه را ایمن سازی کردند و موارد ایمنی را به ساکنین ساختمان ارائه دادند.

سقوط از ارتفاع

سقوط از ارتفاع

سقوط از ارتفاع

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.