کد خبر : 3741 / /
/

یک منبع آگاه جزئیات جدیدی از قتل «بابک خرمدین» کارگردان سینما را تشریح کرد.

 یک منبع آگاه در ارتباط با قتل «بابک خرمدین» کارگردان سینما اظهار کرد: ابتدا مأموران تنه بالا و دست‌های مقتول را کشف می‌کنند و بعد از آن با انگشت نگاری هویت جسد مشخص می‌شود.

کشف جزئیات جدید از قتل بابک خرمدین

این منبع آگاه گفت: مأموران در مرحله بعدی به سراغ پدر و مادر مقتول می‌روند که با بازجویی‌های اولیه، پدر او به جنایت قتل پسرش اعتراف می‌کند.

این منبع آگاه از قول قاتل گفت: قاتل در اعترافات خود گفت که پسرش را با قرص‌های خواب آوری که در غذا ریخته بود در ابتدا مسموم و بیهوش می‌کند و بعد پس از چند ضربه چاقو جسد را به حمام منتقل و مثله می‌کند.

منبع آگاه در ارتباط با انگیزه قتل در این جنایت گفت: قاتل انگیزه قتل را اذیت کردن‌ها و رفتار نامناسب مقتول با پدر و مادرش اعلام می‌کند.

دستگیری پدر و مادر مقتول

به گزارش مهر، قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران هم اعلام کرد: جسد این شخص در اکباتان پیدا شده و در تحقیقات به عمل آمده پدر و مادر این کارگردان دستگیر شدند و به قتل اعتراف کردند.

 طبق اقرار، پدر این کارگردان با او اختلاف داشته و ابتدا او را بیهوش و بعد جسد را با چاقو تکه تکه کرده است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.