کد خبر : 3886 / /
/

پدر و مادر بابک خرمدین به قتل دختر و داماد هم اعتراف کردند

بابک خرمدین کارگردان سینما به قتل رسید . بابک خرمدین توسط پدر و مادرش به قتل رسید . جسد بابک خرمدین را تکه تکه کردندو بعد از پیدا شدن ۲ کف دست، سرشانه، ۲ بازو و ۲ مچ پا یک مرد در سطل زباله فاز ۳ شهرک اکباتان ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی را به محل جرم کشاند و در ادامه بازپرس محمد جواد شفیعی همراه با تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای برریس صحنه جرم پای در محل گذاشتند.همین کافی بود تا ماموران به سراغ خانواده بابک خرمدین در فاز اول شهرک اکباتان بروند و پدر و مادر بابک خرمدین در همان بازجویی های ابتدایی و با توجه به آثار خونی که در حمام جامانده بود در همان ابتدا به قتل و تکه تکه کردن جسد پسرشان اعتراف کردند.

اعتراف پدر و مادر بابک خرمدین

قاضی محمد شهریاری در این باره به ایسنا گفت: پدر و مادر خرمدین اعتراف کردند که داماد خانواده خرمدین در سال ۱۳۹۰ و دختر خانواده در سال  ۱۳۹۷ را به همان روش یعنی تکه تکه کردن جسد و انتقال به سطل زباله به قتل رساندند.

وی افزود: روانپزشک گفته که قاتلین سالم هستند. قاتلین در اعتراف گفتند که بچه ها معتاد بودند و مواد مصرف می کردند البته تحقیقات ادامه دارد. 

سرپرست دادسرای جنایی تهران ۲۷ اردیبهشت ماه  از قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش خبر داده بود.

پدر و مادر بابک خرمدین پس از دستگیری لحظه به لحظه قتل فرزندشان را پیش روی بازپرس ویژه قتل صحنه سازی کردند.

خبر فوری / جزئیات جدید از اعتراف پدر بابک خرمدین به قتل پسرش
 

بابک خرمدین کارگردان سینما ایران به دست پدر و مادرش به قتل رسید و سپس پس از تکه تکه کردن جسد دست به مخفیکاری زدند، پدر و مادر قاتل هر دو توسط پلیس بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند.

پس از بازجویی های اولیه پدر بابک خرمدین اطلاعات جالبی در اختیار پلیس قرار نداد که در این نوع پرونده ها معمولا در بازجویی های اولیه چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

بابک خرمدین

پس از گذشت چند روز و ادامه بازجویی ها پدر بابک خرمدین که در ابتدا تجرد پسرش را عامل قتل او اعلام کرده بود صحبت های تکان دهنده و جالبی از درگیری و مشکلاتش با فرزند خود کرد.

بابک خرمدین

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.