کد خبر : 4504 / /
/

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با وجود اینکه پیش بینی می‌شود مصرف برق از مرز ۵۰ هزار مگاوات گذر کند، ولی خوشبختانه قطعی برق نخواهیم داشت.

 

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور، در تشریح جزئیات قطعی برق در روز جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ گفت: برای امروز پیش بینی می‌شود که مصرف برق به ۵۰ هزار مگاوات برسد اما تا کنون مصرف برق روی عدد ۴۶ هزار ۵۰۰ مگاوات گزارش شده است.

او ادامه داد: خوشبختانه با توجه به بهبود شرایط دمایی و همکاری خوب مشترکان صنعتی، کشاورزی و خانگی، امروز محدودیت‌ها به حداقل ممکن رسیده است و در صورت تداوم همکاری مشترکان، امروز مشکلی در تامین برق نخواهیم داشت.

سخنگوی صنعت برق کشور تصریح کرد: اما برای هفته آتی، با توجه به افزایش دما، پیش بینی می‌شود که مصرف برق افزایش قابل توجهی داشته باشد.

رجبی مشهدی در پایان تاکید کرد: از همه مشترکان درخواست می‌کنیم که تا حد امکان از مصارف غیرضروری در ساعات اوج مصرف خودداری کنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.