کد خبر : 4881 / /
/

مسئله ی ریاضی جمع عدد 15 با 6 بود که آقای داماد جواب 17 را برای این عبارت داد و عروس خانم از این اشتباه همسر آینده اش عصبانی شده و گفت که دیگر حاضر به ازدواج با او نیست و مراسم را ترک کرد.

مراسم در حال برگزاری بود که ناگهان عروس خانم از جایش بلند شد و با عصبانیت آنجا را ترک کرد به طوریکه التماس داماد و اصرارهای خانواده ها هم نتوانست مانع از این کار او شود.

وقتی میگویند طلاق های عجیب و غریب فقط منظور این نیست که عروس یا داماد به خاطر خانواده هایشان یا لو رفتن بیماری یکی از طرفین وسط مراسم ازدواج از هم جدا شده اند بلکه هستند زوج هایی که سر مسائلی بسیار ساده و پیش افتاده مراسم را بهم زده و همه چیز را شروع نشده تمام می کنند.

عروس بدون توجه به اصرار و التماس های آقای داماد و خانواده اش از جایش بلند شد و مراسم را ترک کرد تا به قول خودش عمر و آینده اش را به پای مردی که حتی قادر به حل یک مسئله ی ریاضی نیست تلف نکند.

این زوج که نامشان منتشر نشده است در یکی از روستاهای شمالی هندوستان وسط مراسم ازدواج به پایان زندگی خود رسیدند و دلیل این جدایی ناتوانی آقای داماد در پاسخگویی به سوال ریاضی بود که عروس خانم مطرح کرده بود.

تعدادی از اقوام نزدیک و اعضای خانواده عروس و داماد برای بازگردادنش به مراسم تلاش کردند اما تلاش آنها بی فایده بود و به همین سادگی زندگی مشترک هنوز شروع نشده ی این زوج به پایان رسید.

ماجرا برای حل اختلاف به اداره ی پلیس کشانده شد و آنجا بود که عروس خانم گفت به دلیل فریب خانواده داماد در مورد تحصیلات پسرشان آنها را نمی بخشد و نه تنها حاضر به پذیرفتن او به عنوان همسر نیست بلکه از آنها به دلیل این فریبکاری شکایت هم خواهد کرد.

از قرار معلوم خانواده ی داماد میزان تحصیلات پسرشان را به دروغ سطح بالا عنوان کرده بودند اما عروس زیرک به این مسئله شک داشت برای همین تصمیم گرفت وسط مراسم با پرسیدن یک مسئله ی ساده ی ریاضی از صحت ماجرا مطمئن شود که آقای داماد با پاسخ اشتباهی که داد او را به این اطمینان رساند.


 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.