کد خبر : 4928 / /
/

اطفا مخازن ضایعات نفتی در پالایشگاه تهران از حدود ساعت ۱۹ شب گذشته شروع شده و آتش نشانان موفق به مدیریت آتش سوزی در پالایشگاه شده اند

 شاکر خفایی، مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران با اشاره به آخرین وضعیت پالایشگاه نفت تهران و زمان اطفا آتش سوزی به خبرنگار برنا گفت: پیش بینی دقیقی برای زمان اطفا در فرآورده های نفتی نمی توان داشت. باید محتویات مخزن کامل بسوزد و تمام شود به خصوص انتهای مخزن چون سنگین است سوختن آن با دود بیشتری همراه است.

اطفای حریق

حریق پالایشگاه تهران مهار شد

گروه استان‌ها - فرماندار ویژه شهرستان ری از مهار کامل حریف د پالایشگاه تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ری‌، حسین توکلی کجانی  عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش بی‌وقفه نیروهای آتش‌نشانی آتش‌سوزی مخزن پالایشگاه تهران مهار شد.

وی افزود: هم اکنون به منظور جلوگیری از وقوع دوباره آتش در مخزنی که دچار حریق شده

عملیات خنک سازی پیرامون مخازن در حال اجراست.

 

گفتنی است که ساعت 19 و 18 دقیقه عصر روز گذشته چهارشنبه (12 خردادماه) حادثه آتش‌سوزی وسیعی به دلیل نشتی یکی از مخازن ضایعات نفتی پالایشگاه تهران رخ داد که گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی به‌منظور مهار و خاموش کردن آتش به‌سرعت وارد عمل شدند.

بر اساس گزارشات موجود خوشبختانه این حادثه و عملیات خاموش کردن حریق تاکنون هیچ گونه مصدومی نداشته است و در حال حاضر آتش حادثه مهار شده است.

اطفا حریق در پالایشگاه تهران

اطفا حریق در پالایشگاه تهران

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.