کد خبر : 5640 / /
/

جوان ۲۵ساله که در جریان درگیری در پارکی در شهر کرمان، نوجوان ۱۴ساله را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ساعت پس از جنایت دستگیر شد.

اواخر هفته گذشته درگیری خونینی در پارک ریاضیات شهر کرمان رخ داد که در جریان آن پسری ۱۴ساله با ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی‌نتیجه ماند و او روز بعد روی تخت بیمارستان جان باخت.

جزئیات قتل هولناک

به‌ دنبال مرگ او، تیمی از کارآگاهان جنایی کرمان وارد عمل شدند و تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد. مأموران با حضور در پارک و تحقیق از شاهدان متوجه شدند همه‌‌چیز از یک متلک‌گویی و ایجاد مزاحمت آغاز شده است. آن روز جوانی ۲۵ساله به همراه دوستش در پارک بودند که چند پسر که یکی از آنها نوجوانی ۱۴ساله بود وارد پارک شدند. آنها هنگام عبور از کنار جوان ۲۵ساله و دوستش، اقدام به متلک‌پرانی و ایجاد مزاحمت کردند و همین باعث درگیری میان آنها شد. هر چند این درگیری در ابتدا با مشاجره لفظی همراه بود اما وقتی چند نفر دیگر از دوستان جوان ۲۵ساله سر رسیدند تا از او حمایت کنند، زد و خورد سختی میان آنها درگرفت.

قتل

تحقیقات کارآگاهان نشان داد که در جریان این زد و خورد، نوجوان ۱۴ساله چاقویی از جیبش بیرون کشیده و قصد داشت با آن طرف مقابل خود را تهدید کند اما در همین هنگام جوان ۲۵ساله چاقو را از دست او قاپید و با استفاده از آن چند ضربه به وی زد. وقتی پیکر غرق در خون پسر نوجوان روی زمین افتاد، ضارب و دوستانش پا به فرار گذاشتند و از پارک خارج شدند و با حضور اورژانس در محل، پسر مجروح به بیمارستان انتقال یافت اما در نهایت جانش را از دست داد.

با این اطلاعات، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت آغاز شد و طولی نکشید که کارآگاهان موفق شدند هویت وی را شناسایی کنند.

سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهر کرمان گفت: محل تردد این فرد در شهر کرمان شناسایی شد و در کمتر از ۲۴ساعت پس از جنایت، قاتل ۲۵ساله پیش از اینکه موفق به فرار از کرمان شود، دستگیر شد. متهم پس از انتقال به اداره پلیس به قتل نوجوان ۱۴ساله اعتراف کرد و برای انجام تحقیقات تکمیلی راهی بازداشتگاه شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.