کد خبر : 5712 / /
/

4 پسر جوان در پارک شاهد با قمه به جان هم افتادند دست یکی از آنها با ضربه قمه قطع شد.

 

4 پسر جوان در پارک شاهد خیابان سردارجنگل درگیری خونینی را به راه انداختند. در این درگیری خونین پسر جوان از ناحیه دست هدف ضربه قمه قرار گرفت و دست پسر جوان قطع شد.درگیری خونین در پارک شاهد خیابان سردار جنگل باعث قطع شدن دست پسر جوان با ضربه قمه شد.

ساعت 12 شامگاه یکشنبه 30 خرداد امسال صدای درگیری چند جوان در پارک شاهد خیابان سردار جنگل به گوش رسید.

مردم وقتی دیدند 4 جوان قمه به دست به جان هم افتادند ماجرا را به پلیس 110 مخابره کردند و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 140 باغ فیض برای پایان دادن به این درگیری خونین به محل درگیری اعزام شدند.

پسر جوان با دست قطع شده در پارک شاهد

ماموران وقتی به محل درگیری رسیدند 3 پسر جوان که قمه به دست بودند پا به فرار گذاشتند و این در حالی بود که پسر 30 ساله ای از ناحیه دست هدف ضربه قمه قرار گرفته و دستش قطع شده و غرق خون روی زمین افتاده بود.

همین کافی بود تا امدادگران اورژانس در محل حاضر شوند و پسر جوان برای درمان به بیمارستان رسول اکرم (ص) منتقل شد و ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که این درگیری بین 4 شرور که از اراذل و اوباش هستند صورت گرفته است.

بنا بر این گزارش، پسر جوان برای درمان در بیمارستان رسول اکرم قرار دارد و تلاش برای دستگیری عاملان این درگیری خونین در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار گرفته است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.