کد خبر : 5789 / /
/

خانم دکتر تهرانی در یک سناریوی جنایی مرد طلافروش را با همدستی 2 مرد به قتل رساند.

مرد طلافروش که از خانم دکتر طلب میلیونی داشت به قتل رسید. مرد طلافروش به خانه خانه دکتر رفته بود که به قتل رسید. خانم دکتر تهرانی برای قتل مرد طلافروش 2 مرد را اجیر کرده بود. جسد مرد طلافروش در دماوند کشف شد.

سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی تهران گفت: چندی قبل خبری مبنی بر ناپدید شدن پدر یک خانواده به پلیس آگاهی تهران مخابره شد که تیمی از کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی تهران برای ردیابی و پیدا شدن پدر خانواده وارد عمل شدند.

ردپای خانم دکتر در ناپدید شدن مرد طلافروش

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست به سراغ پسر خانواده که بعد از 2 روز ماجرای ناپدید شدن پدرش را به پلیس گزارش کرده بود رفته و در بررسی ها مشخص شد که پسر جوان از یک سال قبل مسئولیت مغازه طلافروشی پدرش را برعهده گرفته و پدرش گاهی اوقات به مغازه سرکشی می کند تا اینکه روز 25 خرداد ماه پدر خانواده از خانه خارج و دیگر بازنمی گردد.

رییس پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: کارآگاهان در تحقیقات میدانی به اسناد مالی رسیدند که نشان از آن داشت که مرد گمشده با یک خانم دکتر داد و سند مالی دارد و در ادامه مشخص شد مرد طلافروش آخرین بار به خانه خانم دکتر رفته است.

سردار لطفی گفت: همین سرنخ های پلیسی کافی بود تا بازپرس شعبه 9 دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیق از خانم دکتر را صادر کند و کارآگاهان در ادامه به سراغ زن 46 ساله رفتند و وی ابتدا عنوان داشت که از سرنوشت مرد طلافروش اطلاعی ندارد اما وقتی در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفت به ناچار پرده از یک جنایت برداشت.

قتل مرد طلافروش در خانه خانم دکتر

این مقام پلیسی عنوان داشت: خانم دکتر پس از بازداشت در اعترافاتش عنوان داشت که به کمک مرد طلافروش یک خانه و مطب اجاره کردم و قرار بود پول قرضی را با سودش که مبلغ 700 میلیون تومان شده بود بعد از مدتی پرداخت کنم و از چندی قبل مرد طلافروش اصرار داشت که طلبش را بازگردانم اما چون قدرت پرداخت این بدهکاری را نداشتم به دنبال راه فرار از این بدهی را داشتم به همین خاطر از بابک و میلاد که در مطبم کار می کردند کمک خواستم.

سردار لطفی گفت: این متهم در ادامه عنوان کرد که بابک و میلاد نقشه ای را طراحی کردند که با تهدید و زور رضایت مرد طلافروش را بگیرند و روز حادثه خانم دکتر به بهانه تعمیر کولر خانه اش مرد طلافروش را به خانه کشیده است.

وی افزود: زن جوان در خصوص روز حادثه گفت: وقتی مرد طلافروش را به خانه کشاندم از آنجا خارج شدم و وقتی بازگشتم با جسد خونین مرد طلافروش روبرو شدم که متوجه شدم بابک او را به باد کتک گرفته است و بعد از این ماجرا میلاد به خانه آمد و با کمک هم جسد مرد طلافروش را داخل خودروی هیوندایش گذاشتند و من در خانه ماندم تا خانه را تمیز کنم و میلاد از خانه خارج شد و سپس بابک جسد را به منطقه دماوند برد و در آنجا دفن کرد.

بازداشت 2 قاتل اجیر شده

رییس پلیس آگاهی تهران گفت: با افشای راز این جنایت ماموران در عملیاتی غافلگیرانه بابک و میلاد را دستگیر کردند و هر 2 به همدستی در قتل مرد طلافروش اعتراف کردند اما بابک در اظهاراتش ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: به دستور خانم دکتر به خانه اش رفتیم و 2 ضربه مشت به مرد طلافروش زدم که او بی هوش روی زمین افتاد و سپس خانم دکتر 2 آمپول به او تزریق کرد و سپس جسد را داخل خودرو گذاشتیم و در مسیر دماوند بودم که متوجه مرگ مرد طلافروش شدم، ترسید بودم که با میلاد تماس گرفتم و در میان راه میلاد را سوار بر خودرو کرده و با هم به دماوند رفتیم و در آنجا برای اینکه جسد شناسایی نشود با سنگ ضرباتی به صورت مقتول زدم و بعد جسد را دفن کرده و به تهران بازگشتیم.

سردار لطفی در پایان اظهار داشت: کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی تهران با راهنمایی متهمان به تپه های روستای مقانک رفته و جسد مرد طلافروش را که در خاک دفن شده بود کشف کردند و متهما با دستور مقام قضایی در اختیار ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.