کد خبر : 5835 / /
/

یک نوجوان 13 ساله اهل روستای شاهرود فارغان حاجی‌آباد که دچار عقرب‌گزیدگی شده بود، جان خود را از دست داد.

عقرب گزیدگی جان نوجوان 13 ساله در هرمزگان را گرفت .مرگ پر ابهام نوجوان 13 ساله هرمزگانی بر اثر عقرب گزیدگی یا نبود پادزهر در بیمارستان و یا دیر رساندن بیمار باید مورد بررسی قرار گیرد. هنوز مشخص نیست این نوجوان بر اثر عقرب گزیدگی جان سپرده و یا بر اثر دیررساندن به بیمارستان جان باخته است.

یک نوجوان 13 ساله اهل روستای شاهرود فارغان حاجی‌آباد در اثر عقرب‌گزیدگی جان خود را از دست داد.

به گزارش رکنا، بدلیل خشکسالی‌های امسال، بر شمار عقرب‌های پرخطر مناطق مختلف استان افزوده شده است و از سوی دیگر ضرورت وجود پادزهر عقرب‌های موجود در منطقه نیز دوچندان شده تا با وجود گزش‌های متعدد، شاهد از دست رفتن جان فرزندان مردم نباشیم.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان چندی قبل و در برابر انتقاد رسانه‌ها از نبود پادزهر در مناطق شرقی استان، عنوان کرده بود که علت عمده مرگ و میر ناشی از گزش‌ها، دیر رساندن بیماران به مراکز درمانی است و الا در تمام مراکز درمانی شرق استان، پادزهر موجود است.

قطعا فوت نوجوان 13 ساله اهل روستای شاهرود در فارغان حاجی‌آباد نیاز به بررسی دقیق دارد تا مشخص شود که دلیل فوت او ناشی از نبود پادزهر در درمانگاه فارغان و بیمارستان حاجی آباد بوده است یا دیر رساندن بیمار به مراکز درمانی؟

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.