کد خبر : 6263 / /
/

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از وقوع تصادف چند وسیله‌ای در محدوده خیابان پیروزی خبر داد.

 

مرد لاکچری سوار با خودروی تویوتا ۴ صبح امروز ۷ ماشین را له کرده و پا به فرار گذاشت پلیس در جست‌وجوی این مرد لاکچری سوار است.

سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از وقوع یک فقره تصادف چند وسیله‌ای در محدوده خیابان پیروزی خبر داد.

سرهنگ رنجبر در تشریح جزییات خبر فوق اظهارکرد: مقارن ساعت ۴:۳۰ صبح امروز در خیابان پیروزی خیابان محصل یک‌دستگاه تویوتا با ۷ وسیله دیگر برخورد می‌کند که به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه حادثه، راننده تویوتا پس از دیدن صحنه تصادف و خسارات شدید به بار آمده از محل حادثه می‌گریزد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه ماموران پلیس راهور فاتب به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شده و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند.

 رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از کلیه رانندگان درخواست کرد: هنگام رانندگی تمام حواس خود را به رانندگی معطوف کرده و از انجام هرگونه حرکت و رفتاری که باعث پرت شدن حواس می‌شود بپرهیزند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.