کد خبر : 6281 / /
/

مرد 50 ساله با شلیک‌های پی در پی مهاجم ناشناس را به قتل رساند.

این حادثه هولناک عصر یک شنبه گذشته در خیابان شاهنامه 76 مشهد هنگامی رخ داد که مرد 50 ساله ای مهمانش را به باغ ویلای دوستش در بولوار شاهنامه دعوت کرد تا شبی را در کنار هم باشند.

 دوست مرد 50 ساله که برای پیگیری امور درمانی خود از سراوان به مشهد آمده بود از پیشنهاد میزبانش استقبال کرد و بدین ترتیب دو نفری وارد باغ ویلا شدند و به تفریح و استراحت پرداختند اما ناگهان هنگام عصر حادثه ای هولناک رخ داد که ترس و وحشتی عجیب در محل ایجاد کرد. عقربه های ساعت از 6 بعدازظهر گذشته بود که «ر» (مرد 50 ساله) از اتاق بیرون آمد و در محوطه باغ ویلا زیر درختان رفت ولی در یک لحظه مرد دیگری که ماسک بهداشتی به چهره داشت و اسلحه کلت جنگی را در دست می فشرد وارد باغ ویلا شد و بی محابا به سوی مرد 50 ساله شلیک کرد.

حوادث

 با بلند شدن صدای وحشتناک گلوله، مهمان مرد 50 ساله، هراسان از اتاق بیرون پرید تا علت صدای گلوله را جویا شود اما مهاجم مسلح در حالی که لوله کلت را به سمت او نشانه رفته بود با فریاد از وی خواست تا درون اتاق برود و سکوت کند! مهمان میان سال هم از شدت ترس پا به فرار گذاشت و درون اتاق خزید به طوری که به گفته خودش همه وجودش می لرزید.

در این هنگام مهاجم مسلح نقابدار با شلیک‌های متعددی که به بیش از 5 گلوله رسید، مرد 50 ساله را خون آلود نقش بر زمین کرد و از محل گریخت.

با فرار مهاجم از باغ ویلا، مرد مهمان از اتاق بیرون آمد و با پلیس 110 تماس گرفت دقایقی بعد نیروهای اورژانس و پاسگاه فردوسی به محل حادثه رسیدند اما «ر» بر اثر شلیک های متعدد جان باخته بود.

 به دنبال وقوع این جنایت مسلحانه هولناک نیروهای انتظامی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی «محمود عارفی راد» در باغ ویلای مذکور، تحقیقات قضایی آغاز شد.

بررسی های مقدماتی که تا اوایل بامداد روز گذشته به طول انجامید حاکی از آن بود که مرد 50 ساله در آموزش و پرورش فعالیت داشت که سال 97 بازنشسته شده و از سراوان به مشهد مهاجرت کرده بود همچنین ادامه تحقیقات بیانگر آن بود که مقتول قبلا شهردار یکی از بخش های استان سیستان و بلوچستان بوده است.

  مرد مهمان که وقوع این حادثه دلخراش را به پلیس گزارش داده بود درباره چگونگی وقوع حادثه به قاضی «عارفی راد» گفت: وقتی به همراه دوستم وارد باغ ویلا شدیم، غذا از بیرون گرفتیم و کنار هم صرف کردیم که بعد از آن «ر» به درون حیاط ویلا رفت و من در اتاق نشسته بودم که با شنیدن صدای شلیک گلوله ، هراسان به بیرون از اتاق رفتم اما مرد مهاجم اسلحه کلت را به سمت من گرفت که از شدت ترس به داخل اتاق گریختم و تا زمانی که او همه گلوله هایش را شلیک کرد بیرون نیامدم.

 این گزارش حاکی است، تحقیقات بیشتر درباره این جنایت درحالی ادامه دارد که پیگیری پرونده با توجه به سرنخ های موجود به  گروه ورزیده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.