کد خبر : 6320 / /
/

زنی 30 ساله که مدتها تلاش کرد تا چشمان خود را نابینا کند پس از سالها توانست به آرزوی خود برسد.این خانم جوان اعتراف کرد که آرامش خود را یافته است.

 

زنی که سال‌ها در حسرت نابینا شدن می سوخت بالاخره به آرزوی خور رسید.

زنی که خودش را کور کرد

«اختلال هویت تمامیت بدن» یا به اختصار BIID (Body Integrity Identity Disorder) به وضعیتی اطلاق می شود که در آن فرد سالم تمایل شدیدی به نقص فیزیکی بدن خود دارد.

این دقیقاً چیزی است که بر سر این زن اهل کارولینای شمالی آمده است. او سال هاست که با قطره تمیزکننده و خشک کننده چشم سعی دارد خودش را کور کند! جول شوپینگ 30 ساله اعتراف کرده که از کودکی آرزوی کور شدن را داشته و به همین دلیل از 4 سالگی ساعت ها به آفتاب خیره می شد. با افزایش سن نیز این تمایل در وی شدیدتر شد.

در سن 18 سالگی عصای سفید به دست گرفت تا 20 سالگی به خط بریل مسلط شد و حتی همیشه با چشم بسته شنا می کرد. او بالاخره با ریختن مرتب قطره ای که چشم را خشک می کرد، به آرزویش رسید و نابینا شد. به گفته خودش هیچ وقت در زندگی تا این حد احساس آرامش و راحتی نکرده است !

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.