کد خبر : 6582 / /
/

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد از دستگیری پنج نفر در ارتباط با ماجرای پرحاشیه افتتاح یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد از دستگیری پنج نفر در ارتباط با ماجرای پرحاشیه افتتاح یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان خبر داد.

 

 مهراب پوراکبر با اشاره به پرونده افتتاح پرحاشیه واحد پارچه فروشی در مهاباد اظهار داشت: پنج نفر در ارتباط با ماجرای پرحاشیه افتتاح یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان دستگیر شدند و این افراد شامل صاحب این مغازه و کسانی هستند که به عنوان مدل در هنگام افتتاح آن حضور داشتند.

وی ادامه داد: مغازه پارچه فروشی تا اطلاع ثانوی پلمپ می‌شود و پرونده در دست بررسی بوده و نتایج بررسی‌ها منعاقبا اعلام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهابادافزود: عدم رعایت عرف و اخلاق و تبلیغات نامتعارف و حضور بانوان بدون رعایت موازین شرعی به عنوان مانکن زنده را از مهمترین تخلفات افتتاح این واحد صنفی است.

اکبرپور با بیان اینکه دستگاه قضایی در استان با سرعت و قاطعیت هرگونه تخلف صنفی را رسیدگی و با هرگونه سهل انگاری در این خصوص برخورد قانونی خواهد کرد یادآورشد: هفته گذشته یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان اقدام به مراسم افتتاحیه غیراخلاقی و استفاده از تبلیغات نامتعارف در این شهر کرده بود که به محض اطلاع، دادستانی مهاباد پیگیر این موضوع شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.