کد خبر : 6751 / /
/

ها کردن یک بیمار در بیمارستان گلستان اهواز چه ماجرایی دارد ؟

روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز در خصوص فیلم منتشرشده از بیمار این بیمارستان در فضای مجازی ، توضیحی ارائه کرد.

 در جوابیه روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز در خصوص فیلم منتشرشده از بیمار این بیمارستان در فضای مجازی، آمده است: "در خصوص فیلم منتشره در فضای مجازی و ادعای رها شدن یک بیمار به اطلاع می‌رساند؛ بیمار مذکور از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ تیر در بیمارستان گلستان اهواز تحت درمان قرار گرفته است و به علت عدم استطاعت مالی، تمام هزینه‌های ایشان نیز رایگان بوده است. بعد از رسیدگی کامل به ایشان و ترخیص بیمار توسط پزشک، با خانواده ایشان که وی را بستری کرده بودند تماس گرفته شد که متاسفانه هیچکدام پاسخگو نبودند.

با این حال بیمار با توجه به آنکه هوشیار و کاملا سالم بود و از آنجا که اصرار بر رفتن به منزل فرزندش داشت، با کمک پرستار و نیروی مددکار بیمارستان به آدرس منزل مراجعه می‌کند و تحویل فرزند ایشان می‌شود.

فرزند ایشان ابتدا بیمار را تحویل می‌گیرد اما متاسفانه بعد از بازگشت پرسنل بیمارستان، در مقابل در منزل کارتن پهن می‌کند و پدرش را روی زمین خوابانده که از او فیلم گرفته و نشر داده می‌شود.

لازم به ذکر است برخلاف آنچه که رسانه‌های بیگانه نشان داده‌اند کلیه امورات درمانی فرد مذکور به دقت انجام شده و مشکل به وجود آمده، ناشی از اختلافات خانوادگی بوده است و البته بعد از انتشار این فیلم، خانواده بیمار از کاری که انجام داده بودند اظهار ندامت و عذرخواهی کردند."

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.