کد خبر : 6757 / /
/

جزئیات قتل هولناک فرانک توسط دستان پدر را می توانید درسایت خبر روز بخوانید

فرانک دختر 5 ساله مشهدی به قتل رسید . قتل در مشهد اتفاق افتاده است . قتل فرانک توسط پدر صورت گرفته بود . قتل فرانک به دست پدر با متادون صورت گرفته بود . قتل در 25 تیر ماه اتفاق افتاده است جزئیات ای قتل هولناک را می توانید در سایت خبر روز بخوانید

جزئیات قتل هولناک 

قتل

پدر در اقدامی جنون آمیز قصد پایان دادن به زندگی خود و دختر ۵ ساله‌اش را داشت؛ متادون فرانک را از پا درآورد و پدر را راهی بیمارستان کرد.

جنایت فجیع در کشف رود لو رفت  قتل فرانک ۵ ساله به دست پدر با متادون و خودکشی نافرجام پدر سنگدل که راهی بیمارستان شد.

قتل فرانک دختر 5 ساله

قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از قتل دختربچه ۵ ساله خبر داد و تشریح کرد: نیمه شب گذشته جسد بی جان دختری ۵ ساله به نام فرانک در کنار جسم نیمه جان پدرش در کشف رود کشف شد.

قاضی حسن زرقانی ادامه داد: در کنار جسد نیمه جان پدر دست نوشته‌ای از پدر به جا مانده که در آن نوشته این پایان زندگی است.

وی گفت: پدر ۳۵ ساله فرانک در اقدامی جنون آمیز مقادیر زیادی متادون به کودک خورانده و خود نیز خورده است تا به زندگی خود و دخترش پایان بدهد.

قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه در حال حاضر جسد فرانک برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی اعزام شده و پدر در بخش مسمومیت بیمارستان تحت درمان است، از تحقیقات بیشتر در مورد این جنایت خبر داد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.