کد خبر : 10689 / /
/

25 خرداد ماه سال جاری خانواده ای در تماس با پلیس اعلام کردند که دخترشان در خانه را باز نمی کند و بوی گاز از داخل خانه اش می آید.

دختر جوان به طرز مرموزی در خانه اش به کام مرگ فرو رفت و پسر آشنا به عنوان مظنون پرونده دستگیر شد.   

25 خرداد ماه سال جاری خانواده ای در تماس با پلیس اعلام کردند که دخترشان در خانه را باز نمی کند و بوی گاز از داخل خانه اش می آید.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 108 نواب برای تحقیقات پلیسی پای در محل گذاشتند و با هماهنگی مقام قضایی در خانه باز و زمانیکه ماموران وارد خانه شدند با جسد دختر جوان روبرو شدند و این در حالی بود که بوی گاز در خانه پخش و شعله گاز نیز روشن بود.

خانواده دختر جوان در ادامه با حضور در دادسرای امور جنایی تهران عنوان داشتند که دخترشان به قتل رسیده و عامل جنایت برای ردگم کنی این صحنه سازی را انجام داده است.

مرگ مرموز دختر تهرانی در خانه مجردی

همین کافی بود تا بازپرس ساسان غلامی از شعبه 3 دادسرای امورجنایی تهران دستور تحقیقات را برای کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران صادر کند و کارآگاهان در گام نخست به ردپای پسر جوانی که با دختر جوان دوست بود رسیدند.

ماموران در ادامه به سراغ حمید رفته و وی را بازداشت کردند و پسر جوان دراعترافاتش گفت: 3 سال قبل در یک کافی شاپ با مرجان آشنا شدم و نزدیک به 2 سال بود که بخاطر کرونا رابطه مان قطع شده بود و از هم بی خبر بودیم تا اینکه یک سال قبل دوباره با هم دوست شدیم .

وی افزود: مرجان برای خانه اش به دنبال طراح دکوراسیون بود که من از او خواستم تا برای من آدرس و لوکیشن خانه اش را ارسال کند اما دیگر از او اطلاعی نداشتم تا اینکه پلیس به سراغم آمد.

بنا بر این گزارش، بازپرس غلامی با توجه به شکایت خانواده و مشکوک بودن ماجرای مرگ مرجان دستور بازداشت حمید را صادر و تحقیقات تکمیلی در این پرونده در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.