کد خبر : 10810 / /
/

ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان یزد با کار اطلاعاتی متوجه شدند این فرد در سال ۸۷ در یک درگیری با سلاح سرد در یکی از شهرستان‌های استان کرمان جوانی را به قتل رسانده و متواری شده است.

قاتل فراری بعد از 13 سال در یزد دستگیر شد.    

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: مجرم فراری که در سال 87 در یک درگیری با سلاح سرد جوانی را در استان کرمان به قتل رسانده بوده بعد از 13 سال در استان یزد شناسایی و دستگیر شد.

 سردار عباسعلی بهدانی فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص این پرونده، اظهار کرد: با توجه به حضور مشکوک فردی در یکی از محلات شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بازداشت قاتل فراری بعد از 13 سال

  وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان یزد با کار اطلاعاتی متوجه شدند این فرد در سال ۸۷ در یک درگیری با سلاح سرد در یکی از شهرستان‌های استان کرمان جوانی را به قتل رسانده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پس از اخذ مجوز قضایی، طی اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و او نیز در بازجویی‌های پلیسی به قتل در ۱۳ سال قبل اعتراف کرد.

سردار بهدانی فرد با بیان این‌که استان یزد برای تمام مخلان نظم امنیت عمومی ناامن است و مأموران انتظامی در این استان مانع جولان هرگونه مجرمی می شوند، خاطرنشان کرد: همکاری شهروندان با پلیس یکی از مهمترین عوامل کشف به موقع جرائم و شناسایی مجرمین است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.