کد خبر : 11073 / /
/

شامگاه یکشنبه شانزدهم آبان ماه صدای شلیک متوالی در محله نامجو لرزه برتن مردم انداخت.

باند خرید فروش الماس های مرموز که در تهران تیراندازی کرده بودند، بازداشت شدند.    

 

جوانی که می‌توانست در بهترین دانشگاه های آلمان درس بخواند به ایران بازگشت و تحت تعقیب پلیس آگاهی 3 استان مازندران، قم و مشهد به جرم توزیع موادمخدر و به عنوان سردسته باند کلاهبردای قرار گرفت.

 

شامگاه یکشنبه شانزدهم آبان ماه صدای شلیک متوالی در محله نامجو لرزه برتن مردم انداخت. ماموران پلیس به صحنه جرم اعزام شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی ها نشان داد 3 کلاهبردار پس از درگیری شدید با خریداران الماس اقدام به تیراندازی کردند و متواری شدند.

رصد های اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته آغاز شد. باشناسایی مخفیگاه تبهکاران در محدوده کلانتری 107 فلسطین،  تیم عملیات این کلانتری در یک عملیات پیچیده کلاهبرداران را دستگیر کردند.

 رئیس کلانتری 107 فلسطین چه گفت؟

سرهنگ " حامد مهدی زاده" رئیس کلانتری 107 فلسطین در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار رکنا،  اظهار داشت: روز گذشته  ماجرای تیراندازی و حشت آور در تهران به کلانتری 107 فلسطین گزارش شد با اعلام این خبر تیم عملیات کلانتری به در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: درتحقیقات مشخص شد 3 فروشنده الماس تقلبی در درگیری با چند خریدار، 5 گلوله شلیک کردند و از صحنه جرم گریخته اند.

رئیس کلانتری 107 فلسطین ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری 107 فلسطین با رصد های اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه 3 متهم را شناسایی کردند.

این مقام پلیس در ادامه تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم با اخذ مجوز های لازم قضائی 3 کلاهبردار حرفه ای را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند.

 وی افزود: در بررسی های بیشتر  از متهمان 5 عدد الماس تقلبی و  یک قبضه کلت جنگی کشف شد همچنین متهمان 35 تا 40 ساله در بازجویی ها پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر تیراندازی و خرید و فروش الماس های تقلبی اعتراف کردند.

اعتراف سردسته باند خرید و فروش الماس 

چه مدت است که در کار خلاف هستی ؟

از 3 سال قبل کلاهبرداری و توزیع موادمخد را در مشهد شروع کردم.

ماجرای تیراندازی در تهران چه بود ؟

با خریداران الماس قرار گذاشتیم. هنگام معامله خریدار ها متوجه تقلبی بودن الماس شدند، درگیر شدیم. اسلحه را از ماشین درآوردم و 5 گلوله شلیک کردم.

اسلحه را از کجا تهیه کردی ؟

3 سال پیش از نقده، آن زمان تصمیم داشتم خودکشی کنم.

انگیزه ات از خودکشی چه بود ؟

از زندگی خسته بودم.

الماس های تقلبی را از کجا تهیه کردی ؟

از بازار به بهانه جای گذاری برروی انگشتر خریدم

چه تحصیلاتی داری ؟

5 سال در آلمان درس خواندم.

به چه جرمی در 3 استان مازندران، قم و مشهد تحت تعقیب هستی ؟

خرید و فروش مواد مخدر و کلاهبرداری

ارزشش را داشت ؟

نه، پشیمانم

بنابراین گزارش، با تائید سرهنگ " جلیل موقوفه ای " رئیس پلیس پیشگیری پایتخت متهمان برای سیرمراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.