کد خبر : 11089 / /
/

درحال حاضر دانشگاه‌ها زمینه حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها را فراهم کرده‌اند.

 

معاون آموزشی وزیر علوم درباره نحوه برگزاری آموزش‌ها در ترم آتی خبر داد.

علی خاکی‌صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره نحوه برگزاری ترم تحصیلی آینده اظهار کرد: برنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای حضوری شدن آموزش است، البته نه حضوری شدن به معنای پیش از کرونا بلکه تعریف جدیدی از ترکیبی شدن آموزش‌ها مطرح است.

او افزود: با توجه به تجربیات خوبی که از آموزش‌های الکترونیکی در دانشگاه‌ها وجود دارد معتقدیم که این تجربه نباید مغفول بماند، بلکه باید در قالب آموزش‌های ترکیبی یعنی حضوری و مجازی مورد استفاده قرار بگیرد.

خاکی صدیق تصریح کرد: درحال حاضر دانشگاه‌ها زمینه حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها را فراهم کرده‌اند. دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه علمی کاربردی که مشکلی از جهت خوابگاه، دانشجویان غیر بومی و … ندارند از ۱۵ آبان آموزش‌های حضوری خود را آغاز کرد و سایر دانشگاه‌ها هم در حال برنامه ریزی آموزش‌های حضوری هستند.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره حضوری شدن دانشگاه‌ها در ترم جاری اظهار کرد: حضوری شدن آموزش‌ها از دانشگاه به دانشگاه متفاوت است، چرا که در مناطق مختلف کشور مستقر هستند و این موضوع بر عهده دانشگاه‌های معین استان‌هاست که تعیین می‌کنند و برنامه‌های خود را به وزارت علوم می‌فرستند، اما با توجه به زیر ساخت‌ها و موقعیتی که قرار گرفته‌اند، متنوع و متفاوت است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.