کد خبر : 11323 / /
/

تحقیق های اولیه مشخص شد که آهن آلات در حالی که باید به پالایشگاه اصلی برمی گشت، با دستور یکی از مدیران اجرایی و بدون تشریف های قانونی خارج شده است.

 

 حمید مرانی پور ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس گزارش اداره اطلاعات آبادان طی چند روز اخیر مبنی بر خروج بدون تشریف های قانونی مقادیر بسیاری ضایعات آهن حجیم(حدود ١٠٥ تُن) از فاز دوم پالایشگاه این شهرستان، بلافاصله دستور مقتضی برای بررسی موضوع به اداره اطلاعات صادر شد.

 او گفت: در تحقیق های اولیه مشخص شد که آهن آلات در حالی که باید به پالایشگاه اصلی برمی گشت، با دستور یکی از مدیران اجرایی و بدون تشریف های قانونی خارج شده است.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب آبادان افزود: در تحقیق های بعدی و با ردیابی مالی، مشخص شد که مبلغ یک میلیارد تومان به حساب یکی از مسوولین پالایشگاه واریز شده است.

مرانی پور بیان کرد: بلافاصله دو نفر از مدیران و کارکنان یکی از فازهای این پالایشگاه به اتهام معاونت در اختلاس و با صدور قرار قانونی بازداشت شدند که برای تکمیل تحقیق ها، تحویل اداره اطلاعات شدند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.