کد خبر : 11732 / /
/

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد:تا کنون ۵۷ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۴۶ نفر دُز اول، ۴۶ میلیون و ۵۱۰ هزار و ۳۹۵ نفر دُز دوم و ۹۶۷ هزار و ۹۳۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰۴ میلیون و ۸۸۶ هزار و ۳۷۲ دُز رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۶۲۹ نفر رسید.

قربانی شدن ۸۰ بیمار کووید5/19 استان  بدون هیچ جان‌باخته کرونایی در شبانه روز گذشته

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد:تا کنون ۵۷ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۴۶ نفر دُز اول، ۴۶ میلیون و ۵۱۰ هزار و ۳۹۵ نفر دُز دوم و ۹۶۷ هزار و ۹۳۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰۴ میلیون و ۸۸۶ هزار و ۳۷۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۲۷۷ هزار و ۱۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۷ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۷۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۸۸۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۶۲۹ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته، ۵ استان کشور هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی نداشته‌اند، در ۲۲ استان بین ۱ تا ۵ مورد و در ۴ استان نیز بین ۵ تا ۹ مورد مرگ و میر ثبت شده است.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۸۶۳ هزار و ۲۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۳۴۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۸ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۶۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۱۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.