کد خبر : 7395 / /
/

مرگ ستوان یکم پلیس و 3 عضو خانواده اش در مازندران همه را شوکه کرد جنازه ها در خانه کشف شدند.

گاز مونوکسید کربن ۴ نفر از اعضای یک خانواده را در چالوس به کام مرگ کشاند این 4 عضو خانواده همزمان به کام مرگ فرو رفتند.

دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با بیان مرگ ۴ نفر از اعضای یک خانواده در چالوس بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن، گفت: علت این حادثه نشت گاز  از آبگرمکن بوده است.

او افزود: پدر ۴۰ ساله، مادر ۲۹ ساله، دختر ۱۹ ساله و پسر ۱۴ ساله در گاز گرفتگی روز سه شنبه پنجم مرداد جان خود را از دست دادند.

قتل هولناک پلیس جوان و خانواده اش

قتل

عباسی گفت: با مشاهده علائم اولیه مسمومیت با گاز کشنده و نامریی مونوکسید کربن سریعا از محل خارج شده و با اورژانس تماس گرفته و یا درب و پنجره را برای ورود هوای تازه باز کنید.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی مازندران در پی درگذشت ستوان یکم "مازنی"

سردار مرتضی میرزایی در پی درگذشت ستوان یکم "یعقوب مازنی" و اعضای خانواده اش در حادثه گازگرفتگی در پیامی این ضایعه اسفناک را تسلیت گفت.

قتل و عام خانوادگی / جنازه ها در خانه کشف شدند

براساس این گزارش در متن ین پیام آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

مشیت الهی بر این تعلق گرفت که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی است.

در کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم همکار گرامی ستوانیکم یعقوب مازنی جمعی کلانتری ۱۲ شهرستان چالوس به همراه همسر گرامی و ۲ فرزند دلبندش دار فانی را دواع گفته و به دیار باقی شتافتند.

این واقعه دردناک را به خانواده داغدار و مجموعه همکاران انتظامی استان و شهرستان چالوس تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند باریتعالی برا‌ی آن عزیزان سفر کرده مغفرت الهی و بریا بازماندگان صبر مسئلت دارم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.