کد خبر : 7826 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​مرد 31 ساله ای که در پی حادثه مرگ مادرزنش و با صدور دستور قضایی توسط نیروهای کلانتری قاسم آباد مشهد دستگیر شد.

پشیمانم! خودم هم نفهمیدم چرا به خاطر عصبانیت و خشم افسارگسیخته در چنین مخمصه هولناکی گرفتار شدم، در حالی که هیچ گاه قصد نداشتم ...

مرد 31ساله ای که در پی حادثه مرگ مادرزنش و با صدور دستور قضایی توسط نیروهای کلانتری قاسم آباد مشهد دستگیر شده است، ماجرای مرگ تلخ مادرزنش را به اختلافات خانوادگی گره زد و به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: از مدت ها قبل اختلافات بین من و همسرم چون غده ای چرکین سر باز کرد و هر روز بیشتر شدت یافت تا جایی که این ناسازگاری ها ریشه عمیقی گرفت و زندگی را بر ما تلخ کرد.

قتل هولناک مادر 

اگرچه مشاجرات لفظی و قهر و آشتی های ما پایانی نداشت اما به خاطر فرزندانمان مجبور بودیم با تحمل این شرایط در کنار هم به زندگی ادامه بدهیم تا این که چند روز قبل این بگومگوهای خانوادگی دوباره شروع شد و جر و بحث ها بین من و همسرم بالا گرفت. دقایقی بعد و در میان خشم و غضبی افسارگسیخته با پدرزنم تماس گرفتم و ماجرای درگیری خانوادگی را برایش بازگو  کردم اما این ماجرا به پایان نرسید و من در این شرایط غضبناک اشتباه بزرگی را مرتکب شدم.

قتل

در آن هنگام همسرم را سوار خودرو کردم و به طرف منزل پدرزنم در بولوار امامیه منطقه قاسم آباد مشهد به راه افتادم. زمانی که به مقصد رسیدم و همچنان مشغول مشاجره بودیم، ناگهان برادرزن 25ساله ام بیرون آمد و در اثنای درگیری شیشه های خودروام را تخریب کرد. در همین هنگام نیز مادرزنم جلوی خودرو ایستاده بود و به مشاجره با من ادامه می داد. پدرزنم با دیدن این وضعیت از من خواست زودتر محل را ترک کنم به همین خاطر یکی دیگر از بستگانمان کودک خردسالی را از مقابل خودرو برداشت. من که دیگر قصد داشتم صحنه درگیری را ترک کنم، پدال گاز را فشردم اما خودرو حرکت نکرد. تازه با سر و صدای دیگران فهمیدم که مادرزنم زیر چرخ های خودرو افتاده است.  

این مرد جوان در ادامه ادعاهایش اظهار کرد: من که ترسیده بودم فرار کردم اما مادرزنم در بیمارستان به خاطر ایست قلبی جان خودش را از دست داد. از سوی دیگر من که با شنیدن این حادثه تلخ دچار عذاب وجدان شدیدی شده بودم، با راهنمایی و کمک باجناقم به کلانتری آمدم و تسلیم قانون شدم.  شایان ذکر است، با صدور دستورات ویژه ای از سوی مقام قضایی تحقیقات گسترده ای درباره چگونگی این ماجرای تاسف بار و ادعاهای متهم این پرونده جنایی زیر نظر سرهنگ سیدرضا معطری (رئیس کلانتری قاسم آباد) آغاز شده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.