کد خبر : 7880 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​مرد ضایعاتی که یک درگیری دوست خود را به قتل رسانده بود،با حکم دادگاه کیفری یک استان تهران از قصاص رهایی یافت.

قتل ضایعاتی در تهران اتفاق افتاد.در جریان قتل ضایعاتی دو دوست که هر دو به جمع آوری ضایعات مشغول بودند،با هم درگیر شدند که منجر به قتل ضایعاتی شد.بعد از قتل ضایعاتی متهم بازداشت شد.متهم به قتل ضایعاتی با رای دادگاه از قصاص نجات پیدا کرد.

جزئیات قتل هولناک

نهم اردیبهشت ماه سال 98 جسد غرق در خون مرد ضایعاتی در خیابان هاشمی تهران کشف شد.با کشف جسد مرد ضایعاتی رسیدگی به پرونده قتل در دستور قضایی قرار گرفت.

بررسی دوربین های مدار بسته حکایت از درگیری دو مرد ضایعات جمع کن داشت که سرانجام منجر به قتل یکی از آنها شده بود.به این ترتیب متهم پرونده شناسایی و دستگیر شد.

در حالی که اولیای دم مقتول تبعه افغان به نام نادر شناسایی نشده بودند،قاتل که او نیز از اتباع افغان بود راهی زندان شد و معاون اول قوه قضائیه بعد از عدم شناسایی اولیای دم برای متهم درخواست دیه،و در صورت عدم توانایی متهم در پرداخت دیه تقاضای قصاص کرد.سپس پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

قتل

قتل مرد توسط دوستش / نجات قاتل ضایعاتی از قصاص

صبح امروز رسیدگی به پرونده قتل مرد ضایعاتی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد.در ابتدای جلسه رسیدگی رئیس شعبه اتهام متهم دایر بر مباشرت در قتل عمدی را به وی تفهیم کرد و متهم در دفاع از خود پشت تریبون قرار گرفت و گفت:«قبول دارم که دوستم را به قتل رساندم اما من این کار را در دفاع از خودم انجام دادم و قصد قتل نداشتم.»

سپس متهم در توضیح جزئیات این حادثه خطاب به قاضی دادگاه گفت:«من و نادر هر دو ضایعات جمع کن بودیم.مدتی بود بر سر ضایعاتی که از یک محله جمع کرده بودیم بین ما اختلاف پیش آمده بود و هر بار همدیگر را می دیدیم،درگیر می شدیم.شب حادثه باز هم در خیابان هاشمی به هم برخوردیم و بین ما درگیری پیش آمد.یکدفعه نادر وسایلش را زمین ریخت و چاقویی از جیبش درآورد و به بالای ابروی من ضربه ای زد.نادر خیلی عصبانی بود و احساس کردم ممکن است من را به قتل برساند.برای همین از ترس اینکه آسیبی نبینم از بین وسایل نادر که زمین ریخته بود چاقویی برداشتم و ضربه ای به او زدم.»

قضات دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهم و با توجه به  دادخواست معاون اول قوه قضائیه،متهم را به تحمل سه سال حبس و پرداخت دیه در حق بیت المال محکوم کردند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.