کد خبر : 7926 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​پسر جوان که دوستش را با نقشه قبلی به پارک جنگلی چیتگر کشاند و او را کشت با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

خیانت موجب قتل شد. یاشار به دلیل خیانت دست به قتل زد. دوست افغان با نامزد متهم خیانت کردند. یاشار به قتل دوست خود با دلیل خیانت اعتراف کرد. متهم در پرونده خیانت که منجر به قتل نعیم شد محکوم به قصاص شد جزئیات قتل هولناک را می توانید در سایت خبر روز بخوانید 

قتل در چیتگر 

دو سال قبل جسد پسر جوانی به نام نعیم در حاشیه پارک جنگلی چیتگر پیدا شد. شواهد نشان می‌داد این پسر افغان از  چند سال قبل در ایران کار می‌کرد و به تازگی به افغانستان رفته و پس از ملاقات با خانواده‌اش به ایران برگشته بود.

 پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی فهرست مکالمات تلفنی پسر جوان پرداخت و رد یکی از دوستان وی به نام یاشار را یافت .

قتل

قتل مرد جوان توسط دوستش

یاشار ۲۲ ساله ردیابی و بازداشت شد و در همان بازجویی نخست به قتل دوستش به دلیل خیانت اعتراف کرد.

 یاشار  گفت: من در افغانستان نامزد و نوعروس داشتم که برای کار به ایران آمدم. قرار بود پس از جمع کردن پول هایم به افغانستان بروم و با نامزدم ازدواج کنم.من  در این مدت با نوعروسم تلفنی صحبت می کردم  اما مدتی بود متوجه شده بودم نامزدم دیگر علاقه ای به من ندارد و از این ماجرا شوکه بودم.

قتل هولناک

وی ادامه داد:من  نعیم را از چند سال قبل می شناختم. او هم  مدتی قبل برای کار به ایران آمده بود و ما با هم دوست بودیم.حدود چند ماه قبل نعیم برای دیدن خانواده‌اش به افغانستان رفت .در این مدت متوجه رفتارهای عجیب نامزدم شدم .او دیگر تمایلی نداشت با من تلفنی صحبت کند. همان موقع بود که فهمیدم یاشار به من خیانت کرده و با نامزدم رابطه دوستانه برقرار کرده است. وقتی یاشار به ایران بازگشت به فکر انتقام از او افتادم .من بدون اینکه در این رابطه با او حرفی بزنم او را به پارک جنگلی چیتگر دعوت کردم. من در فرصتی مناسب و در نقطه خلوتی از پارک، وقتی که نعیم   می خواست استراحت کند با چوب به سرش زدم و  سپس با بند کفش او  را خفه کردم .

قتل نعیم 

 به دنبال اعتراف های پسر جوان و بازسازی صحنه جرم وی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

 این در حالی بود که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند .متهم  در جلسه دادگاه جرم اش را گردن گرفت و گفت:  نعیم مستحق مردگ بود .او از علاقه من و نامزدم مطلع بودم اما به من خیانت کرد.به همین خاطر تصمیم به قتل او گرفتم و او را به پارک جنگلی چیتگر کشاندم.من از قتل او پشیمان نیستم.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را به قصاص محکوم کردند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.