کد خبر : 7963 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​مرگ خواهرم را به دلیل سلفی گرفتن تکذیب می کنم/هورا عکاس طبیعت بود و با دوربین حرفه ای کار می کرد

در حالی که جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار استان گیلان مرگ دختر جوانی را چند روز پیش به دلیل سلفی گرفتن و سقوط به دره عنوان کرد،خانواده او می‌گویند هورا عکاس طبیعت بوده و روز حادثه تلفن همراهش در خانه بود.

مرگ دردناک هورا

زهرا حسنی خواهر هورا دختر جوان 27 ساله ساکن شهرستان کرج که چند روز پیش با خانواده خود برای گردش و تفریح به ویلای دایی‌شان در رودبار سفر کرده بود اظهار داشت:  دایی ام پزشک است  وسالها است در منطقه رستم آباد رودبار زندگی می کند.از بچگی خیلی مواقع به نزد دایی مان می رفتیم و روزهای زیادی را به گردش و شادی می گذراندیم.اما متاسفانه پانزدهم همین ماه با حادثه مرگ تنها خواهرم شادی هایمان برای همیشه پایان یافت.

حوادث

مرگ دردناک یک دختر بخاطر عکس در گیلان

به گزارش رکنا، وی درباره روز حادثه گفت: ساعت 9 صبح هورا برای تهیه عکس با دوربین حرفه ای که داشت به مناطق اطراف محل سکونت مان در رودبار رفت.عکاس طبیعت بود و برخلاف آنچه رئیس هلال احمر شهرستان رودبار اعلام کرده برای سلفی گرفتن نرفته و گوشی اش در خانه به شارژ بود اما ناگهان حین بازگشت به خانه پایش لیز خورد و به دره سقوط کرد.

وی گفت: خواهرم در دم فوت می کند که اهالی با تلاش وی را به مطب دایی ام منتقل می‌کنند. نیروهای جمعیت هلال احمر هم هیچ تلاشی برای انتقال پیکر خواهرم انجام ندادند .هر چند نیازی به انتقال خواهرم به بیمارستان نبود  چرا که دایی ام  تمام تجهیزات پزشکی را در داخل مطب‌اش داشت. ادعای جمعیت هلال  احمر شهرستان رودبار هم درباره انتقال هورا  به بیمارستان و جان باختن او در  آنجا کذب محض  است .

حسنی افزود: با این خبر کذب از سوی هلال احمر شهرستان رودبار داغ ما تازه تر شد و مادرم بیشتر از بقیه عذاب می کشد.

پیش از این رئیس جمعیت هلال احمر رودبار گفت: دختر کوهنورد ۲۷ ساله برای گرفتن عکس سلفی، بدون توجه به پشت سر خود و در حالی که به عقب حرکت می‌کرد، از قله درفک رستم آباد رودبار به پایین کوه سقوط کرد و در بیمارستان جان باخت

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.