کد خبر : 8073 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​مرگ مرموز مرد معتاد پس از رسیدن ارثیه 50 میلیارد تومانی به وی باعث شد تا همسرش از خواهران شوهرش به اتهام قتل شکایت کند.

چند روز قبل، مرد میانسالی از سوی مسئولان یک کمپ ترک اعتیاد به یکی از بیمارستان‌های پایتخت منتقل شد.‌ اما قبل از آنکه مرد میانسال به نام شهاب به بیمارستان برسد، در راه تسلیم‌ مرگ شد و همین موضوع از سوی مأموران بیمارستان به بازپرس حبیب‌الله صادقی اعلام شد.

به دنبال مرگ شهاب تحقیقات از سوی بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۴۸ ساعت قبل از مرگ مرد میانسال وی را برای ترک اعتیاد به یک کمپ برده بودند. اما با گذشت دو روز حال او وخیم شده و مسئولان کمپ او را به بیمارستان منتقل کرده اما قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می‌کند.

قتل مرد معتاد / شکایت به خاطر ارثیه

در حالی که تحقیقات در رابطه با مرگ شهاب از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه داشت، همسر و فرزندان شهاب به دادسرا رفتند.

همسر او در تحقیقات  مدعی شد که خانواده شوهرش در مرگ او نقش داشته‌اند و از آنها شکایت کرد.

زن جوان گفت: شوهرم اعتیاد به مواد مخدر داشت و همین مسأله باعث شد من و دو بچه‌اش جدا از او زندگی‌ کنیم. پدر شوهرم  مغازه‌ای در شمال غرب تهران داشت و شهاب در زیرزمین این مغازه که خیلی بزرگ بود، زندگی می‌کرد. زندگی‌ ما به این منوال می‌گذشت تا اینکه پدر شوهرم فوت کرد. شوهرم دو خواهر در ایران و یک خواهر خارج از کشور دارد. آنها با مرگ پدر شوهرم خواهان تقسیم ارثیه و دریافت سهم خود  شدند. مغازه‌ای که شهاب در طبقه زیرزمین آن ساکن بود، ۵۰ میلیارد تومان ارزش داشت.

قتل

زن جوان گفت: در حالی که خواهرهای شهاب اصرار بر فروش مغازه داشتند اما شوهرم بشدت مخالف بود. شهاب معتقد بود که بهتر است کمی صبر کنند و با این کار می‌توانند مغازه را به مبلغی بالاتر به فروش برسانند.

مرگ معمایی مرد معتاد در کمپ

او ادامه داد: اختلاف بین آنها ادامه داشت تا اینکه خبر فوت شوهرم و بستری شدن او در کمپ به من رسید. من به خواهرشوهرهایم مشکوک هستم و تصور می‌کنم که بستری شدن شهاب در کمپ و مرگ او نقشه‌ای باشد که آنها طراحی کرده‌اند تا به ارثیه میلیاردی خود برسند.

به دنبال شکایت زن جوان، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی ادامه یافت. در بررسی‌های صورت گرفته، کارآگاهان اداره آگاهی به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف مغازه رفتند. در بازبینی دوربین‌ها مشخص شد که مرد میانسال زمانی که از محل زندگی‌اش خارج شد، از سوی سرنشینان یک پراید مورد حمله قرار گرفت. پرایدسواران با تهدید شهاب را سوار بر خودروشان کرده و از آنجا دور کردند.

بررسی‌ها نشان داد که پراید سواران مسئولان کمپ ترک اعتیادی بودند که شهاب ۴۸ ساعت در آنجا به سر می‌برد.

بدین ترتیب، تیم جنایی به سراغ مسئولان کمپ رفته و تحقیقات از آنها صورت گرفت.

در تحقیقات آنها مدعی شدند که به دستور خواهران و خانواده شهاب او را سوار بر خودرو کرده و به کمپ منتقل کرده‌اند.

بدین ترتیب تحقیقات از خواهران شهاب صورت گرفت و یکی از آنها مدعی شد که قصد انتقال مرد میانسال به کمپ را داشته‌اند. با توجه به اظهارات ضد و نقیض دو خواهر شهاب و احتمال قتل مرد میانسال به خاطر ارثیه میلیاردی، بازپرس جنایی دستور تحقیقات تکمیلی صادر کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.