کد خبر : 8196 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

​حضور غواصان تیپ ۶۵ نوهد برای یافتن جسد در سدکلان ملایر جنازه این جوان 12 روز گمشده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر گفت: با گذشت ۱۲ روز از حادثه غرق شدن مرد ۳۵ ساله‌ای در سد کلان ملایر، متأسفانه تلاش‌ها برای یافتن جنازه او تا این لحظه به نتیجه نرسیده و عملیات تجسس با کمک غواصان تیپ ۶۵ نوهد(نیروی ویژه هوابرد) و غواصانی از کرمانشاه، مریوان و سد کرج ادامه دارد.

مفقود شدن جسد 35 ساله

محمودرضا ملکی  در تشریح روند عملیات جستجو برای یافتن جسد مرد ۳۵ ساله‌ای که روز جمعه ۱۵ مرداد ماه در سد کلان ملایر ناپدید شد، اظهار کرد: از روز جمعه تا امروز تلاش‌ها برای یافتن جسد فرد غریق ادامه دارد اما متأسفانه عملیات تا این لحظه نتیجه‌ای نداشته است.

ملکی به حضور غواصانی از تیپ ۶۵ نوهد(نیروی ویژه هوابرد) معروف به کلاه‌سبزها در محل سد کلان اشاره و تصریح کرد: از دو روز پیش عملیات تجسس به کمک غواصان تیپ ۶۵ نوهد برای یافتن این فرد که ۱۲ روز پیش در سد کلان غرق شده است، ادامه دارد.

حوادث

وی همچنین از حضور یک غواص از استان کرمانشاه در محل خبر داد و گفت: قرار است غواصی از شهر مریوان و نیز غواصانی از سد کرج برای کمک به تیم تجسس در محل حضور یابند.

ملکی خاطرنشان کرد: مشخص نبودن نقطه دقیق غرق‌شدگی، تلاطم آب در روز حادثه، شرایط رسوبی کف دریاچه سدها، وجود ریشه و شاخه درختان و عدم دید کافی از جمله عواملی است که یافتن جسد فرد غریق را به تأخیر انداخته است.

 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر با بیان اینکه همه ساله با شروع فصل گرما شاهد حضور مردم و به‌ویژه جوانان در حاشیه رودخانه‌ها، دریاچه سدها و کانال‌های آبیاری برای شنا و گذران اوقات فراغت هستیم، تأکید کرد: بی‌توجهی به تابلوهای شنا ممنوع در این مناطق حوادث تلخی را رقم می‌زند.

مرد حدودا ۳۵ ساله‌ای بعداز ظهر روز جمعه ۱۵ مرداد ماه به همراه دو نفر دیگر با قایق بادی اقدام به قایق‌سواری در سد کلان کرده که طبق شنیده‌ها فرد مذکور یا خود در آب پریده و یا به داخل آب پرتاپ و برای رسیدن به خشکی اقدام به شنا کرده است. با وزش باد قایق از کنترل این دو نفر خارج شده و به سمت تاج سد می‌رود و در نهایت به خشکی می‌رسد اما فرد مذکور از همان لحظه ناپدید شده و با گذشت ۱۲ روز از حادثه متأسفانه تلاش‌ها برای یافتن جسد فرد غریق هنوز به نتیجه نرسیده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.