کد خبر : 8220 / /
/

قتل/علت قتل/قتل وحشتناک

مرد ۲۹ ساله ایرلندی به جرم قتل وحشیانه نامزد خود بازداشت و محاکمه شد.

به‌گزارش پلیس، متهم «شین اسمیت» ۲۹ ساله پس از اتمام کار نامزدش در فروشگاهی در ایرلند به سمتش حمله‌ور شده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده است. به‌گفته شاهدان، این دختر «مایرد موران» ۲۶ ساله هنگام حمله بشدت غافلگیر شده است.

جان کلی وکیل قاتل می‌گوید: موکلم ماه‌هاست تحت درمان روان‌پزشکی قرار دارد. او بشدت تحت تأثیر بیماری‌اش است.

وی اضافه می‌کند: شین از سال ۲۰۱۵ میلادی به‌علت بیماری اسکیزوفرنی تحت درمان قرار داشت و مدتی نیز در بیمارستان روانی بستری بوده است.

پلیس می‌گوید: «شین» مقابل فروشگاه در انتظار نامزدش بوده که در فرصتی مناسب با چاقو به سمتش حمله‌ور شده است.

قتل پسر جوان همه را ترساند

قتل

مظنونان قتل جوان ۳۲ ساله باروقی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ گفت: مظنونان قتل یک جوان ۳۲ ساله در یکی از روستاهای شهرستان باروق آذربایجان غربی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

جهانگیر مسعودی روز سه‌شنبه افزود: روز گذشته در روستای "علی‌بلاغی" از توابع باروق بر اثر نزاع بین ۲ چوپان این روستا یکی از آنان بر اثر اصابت چوب از ناحیه سر به قتل رسید.

وی با بیان اینکه در این راستا چهار نفر به ظن قتل دستگیر شده‌اند، اظهار داشت: هنوز قاتل اصلی شناسایی نشده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

وی گفت: علت درگیری بر اثر نوبت آب دهی به گوسفندان در سر چشمه آب بود.

شهرستان باروق در جنوب آذربایجان غربی است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.